سری Assassin`s Creed همیشه با فرمولی نسبتا ثابت برای ماموریت‌هایش در طی سال‌ها شناخته می‌شود. افرادی در محوطه‌هایی حضور دارند که شما باید آن‌ها را شناسایی و سپس به قتل برسانید. گاهی وقتا مقداری تعقیب و گریز هم در کار خواهد بود. ظاهرا به گفته‌ی کارگردانش، جدیدترین نسخه این سری این فرمول ثابت را بر […]

ماموریت‌های جدید و بی سابقه‌ای در بازی Assassin`s Creed Origins وجود خواهد داشت

سری Assassin`s Creed همیشه با فرمولی نسبتا ثابت برای ماموریت‌هایش در طی سال‌ها شناخته می‌شود. افرادی در محوطه‌هایی حضور دارند که شما باید آن‌ها را شناسایی و سپس به قتل برسانید. گاهی وقتا مقداری تعقیب و گریز هم در کار خواهد بود. ظاهرا به گفته‌ی کارگردانش، جدیدترین نسخه این سری این فرمول ثابت را بر هم می‌شکند.  یکی از مواردی که در این سری بهبود یافته است NPC‌های آن است. شخصیت‌های غیر قابل بازی جهان AC Origins به زندگی شخصی خود مشغول‌اند. در جهان بازی رفت و آمد می‌کنند و کار‌های روزمره خود را انجام می‌دهند. در یک مصاحبه با کوتاکو کارگردان این عنوان Ashraf Ismail برای مثال توضیح داده است که به قتل رساندن مردی که هدف شما است و به صورت مداوم در نقشه بازی جابجا می‌شود چگونه است.

او هدف شماست و می‌خواهید به دنبالش بروید. در طی این ماموریت شما اطلاعاتی از زندگی شخصی وی پیدا می‌کنید و می‌فهمید که مانند مثال وی در روز با ارابه خود مشغول رسیدگی به زمینش می‌باشد و در شب به کلبه‌اش می‌رود و می‌خوابد. حالا شما این اطلاعات را دارید و هرگونه که بخواهید می‌توانید با وی رو به رو شوید. دوست دارید در هنگام شب و به صورت مخفیانه او را به قتل برسانید یا در روز زمانی که سوار بر ارابه‌اش است و درگیر یک تعقیب و گریز شوید؟ ماموریت‌های به این شکل در طی بازی بسیار است.

Ismail هم‌چنین بیان کرد که آن‌ها تکنولوژی توسعه دادند که با کمک آن NPC‌ها و حتی حیوانات زندگی خود را دارند.  براساس ریتم شب و روز کار می‌کنند، غذا می‌خورند، استحمام می‌کنند و می‌خوابند. این‌ موقعیتی‌هایی به وجود می‌آورد که در نسخه‌های پیشین وجود نداشتند.

زمانی که یوبی‌سافت تاریخ غنی مصر را بررسی می‌کرد، صد‌ها داستان جالب پیدا کردند که شامل انسان‌های واقعی می‌شد. Ismail هم‌چنین گفت که آن‌ها ساختار ماموریت‌ها را تغییر دادند تا به بازیبازان اجازه دهند خودشان شیوه‌ی کامل کردن ماموریت‌ها را انتخاب کنند.

بازی AC Origins در E3 2017 رونمایی شد و با استقبال خوبی از طرف رسانه‌های خبری و اجتماعی مانند یوتیوب روبه رو شد هم‌چنین باعث شد سطح پوشش خبری کنفرانس شرکت یوبی سافت نسبت به ۳ سال گذشته در E3 رشد چشم گیری داشته باشد. در اینجا می‌توانید ۲۷ دقیقه از گیم‌پلی این عنوان را مشاهده کنید.

این بازی در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa