سونی لیست تخفیفات این هفته برای کاربران خود در اروپا و آمریکا را مشخص کرد. فقط برای یک هفته شما می‌توانید بازی جهان آزاد RPG یوبیسافت به اسم The Division را به قیمت ۱۵ پوند (۱۸ یورو) برای پلی‌استیشن ۴ دریافت کنید. نسخه‌ای که برای دریافت با قیمت پایین‌تر برای کاربران آماده شده،‌ نسخه گلد […]

لیست تخفیفات این هفته فروشگاه پلی‌استیشن مشخص شد| Division و GTA V را با تخفیف بازی کنید

سونی لیست تخفیفات این هفته برای کاربران خود در اروپا و آمریکا را مشخص کرد.

فقط برای یک هفته شما می‌توانید بازی جهان آزاد RPG یوبیسافت به اسم The Division را به قیمت ۱۵ پوند (۱۸ یورو) برای پلی‌استیشن ۴ دریافت کنید. نسخه‌ای که برای دریافت با قیمت پایین‌تر برای کاربران آماده شده،‌ نسخه گلد ادیشن این بازی است که علاوه‌بر بازی اصلی شامل نسخه سیزن‌پس و سایر محتویات اختصاصی آن است. با خرید این بازی شما حدوداً ۶۰ درصد صرفه‌جویی کرده‌اید و فقط ۴۰ درصد از بهای اصلی آن را پرداخت کرده‌اید.

بازی The Division در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و از آن زمان تا به حال ۳ بروزرسانی بزرگ برای این بازی به نام‌های Last Stand, Survival, و Underground منتشر شده است. تمام این بروزرسانی‌ها در نسخه سیزن‌پس این بازی ( و همچنین گلد ادیشن آن) موجود است. علاوه‌بر این‌ها طبق اخباری که از سوی یوبیسافت منتشر شده، این بازی دومین بروزرسانی بزرگ خود را نیز در سال جاری دریافت خواهد کرد و این بار تمامی آن‌ها رایگان خواهند بود.

همچنین تعدادی بازی قابل دانلود و همینطور تخفیف‌های جذاب دیگر نیز در این هفته برای کاربران اروپایی فروشگاه پلی‌استیشن آماده دریافت هستند که از آن جمله می‌توان به بازی Firewatch اشاره کرد که با نصف قیمت یعنی ۸ پوند (۱۰ یورو) قابل دریافت است. عنوان دیگری که این هفته برای کاربران فروشگاه پلی‌استیشن در اروپا آمده گردیده،‌ بازی Volume است که با قیمت ۴ پوند (۵ یورو) و به همراه آن نیز بازی استراتژیک SteamWorld Heist نیز با قیمت ۵ پوند (۶ یورو) برای این افراد قابل دریافت است. شما می‌توانید برای اطلاع از سایر تخفیف‌های فروشگاه پلی‌استیشن در اروپا،‌ به این آدرس مراجعه کنید.

کاربران فروشگاه پلی‌استیشن در آمریکا نیز می‌توانند این هفته از تخفیف‌های بزرگ نیم ساله سونی استفاده کنند. برخی از این تخفیفات شامل بازی Shadow of Mordor می‌شود که با قیمت ۴ دلار ( ۶ دلار بدون عضویت پلاس) قابل دریافت است. علاوه‌بر آن بازی‌های بزرگ دیگری مانند Grand Theft Auto V به قیمت ۳۰ دلار (۳۶ دلار بدون عضویت پلاس) و نسخه جدید Diablo III: Eternal Collection به قیمت ۳۹٫۵۹ دلار ( ۴۵ دلار بدون پلاس) برای کاربران فروشگاه پلی‌استیشن در آمریکا آمده شده است.

چندی پیش هم بازی‌های رایگان ماه جولای برای کاربران پلی‌استیشن پلاس اعلام شدند و هماطور که اشاره شد،‌ کاربران پلی‌استیشن ۴ می‌توانند بازی‌های Until Dawn و Telltale’s Game of Thrones را دریافت کنند. برای کاربران پلی‌استیشن ۳ نیز عنوان Tokyo Jungle آمده شده است.

منبع متن: gamefa