زمانی که نسخه‌ی جدید God of War سال قبل نمایش داده شد، طرفداران پس از مدت‌ها تشنگی و انتظار برای کریتوس و پرچمدار اکشن ماجراجویی سونی، نمایش خیره کننده‌ی آن را مشاهده کردند. اما در عین حال کمی هم نگران شدند، زیرا به نظر می‌رسد که این عنوان به دلیل نزدیک نبودن سبک گیم‌پلی و داستانی […]

عنوان جدید God of War داستان این سری بازی را رها نخواهد کرد

زمانی که نسخه‌ی جدید God of War سال قبل نمایش داده شد، طرفداران پس از مدت‌ها تشنگی و انتظار برای کریتوس و پرچمدار اکشن ماجراجویی سونی، نمایش خیره کننده‌ی آن را مشاهده کردند. اما در عین حال کمی هم نگران شدند، زیرا به نظر می‌رسد که این عنوان به دلیل نزدیک نبودن سبک گیم‌پلی و داستانی آن به این سری قصد راه اندازی مجددی را برای این سری بازی دارد.

امسال در E3، نمایش جدیدی از بازی ارائه شد که نشان داد این عنوان تا حدودی با این سری بازی متفاوت است، اما با این حال با بازی اصلی سری، پیوستگی و اتصال دارد. اخیرا کوری بارلوگ در مصاحبه‌ای با خبرگذاری COG چیزی را تایید کرد.

کدام شخص دیوانه‌ای، قصه‌ی داستانی هشت بازی را با یک نام تجاری جدید بیرون می‌دهد!

بازی جدید با اینکه گفته شده است نام تجاری جدید خود را دارد، اما در هر صورت از بازی اصلی این سری سرچشمه گرفته است و فقط می‌توان امیدوار شد که کریتوس و شخصیت او هنوز سنگینی و وقار خود را حفظ کرده باشد. در سری اصلی این بازی، کریتوس فردی به شدت عصبانی و افسار گسیخته بود، که حاضر بود به خاطر گرفتن انتقام خود کل تعادل دنیا را به هم بریزد. با تمام این ها شاید بشود با کنار هم قرار دادن خصوصیات جدید او شامل آرام‌تر بودن و ملایم‌تر بودن، این کریتوس جدید را با کریتوس قبلی مقایسه کرد و باید دید که این عنوان چقدر می‌تواند در رشد شخصیت جدید کریتوس موفق عمل کند. پس باید تا زمان عرضه‌ی بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴، منتظر ماند.

همچنین می‌توانید مطالب اخیر مربوط به بازی را از لینک‌های مربوطه مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa