عنوان مبارزه‌ای اسرار آمیز شرکت Akira، که اولین‌ بار به عنوان بخشی از شوخی روز اول آپریل (دروغ سیزده) معرفی شده بود، از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ جولای (۲۳ تا ۲۵ تیر)،  به صورت قابل بازی در مراسم EVO 2017، حضور خواهد داشت. شرکت Akira در تاریخ‌های ۱۴ و ۱۵ جولای در غرفه شماره ۱۱۱، […]

عنوان مبارزه‌ای اسرار آمیز شرکت Akira در مراسم EVO قابل بازی خواهد بود

عنوان مبارزه‌ای اسرار آمیز شرکت Akira، که اولین‌ بار به عنوان بخشی از شوخی روز اول آپریل (دروغ سیزده) معرفی شده بود، از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ جولای (۲۳ تا ۲۵ تیر)،  به صورت قابل بازی در مراسم EVO 2017، حضور خواهد داشت.

شرکت Akira در تاریخ‌های ۱۴ و ۱۵ جولای در غرفه شماره ۱۱۱، به بازیکنان اجازه داده تا به صورت رایگان این عنوان اسرار آمیز را تجربه کنند. طیق اعلام این شرکت، آن‌ها از این رویداد استفاده کرده تا یکی از سیستم‌های جدید این بازی به نام Gougi را، بسنجند. علاقمندان لازم است بدانند، که نسخه مخصوص EVO این عنوان تنها در حالت مبارزه‌ دو نفره (VS Mode) قابل بازی بوده، که در آن دو بازیکن با استفاده از شخصیت‌های Hokuto ،Kairi و Garuda به مبارزه با یکدیگر خواهند پرداخت. شرکت Akira همچنین اعلام کرده که نسخه حاضر در این رویداد از یک سیستم آنلاین نیز استفاده نموده، تا بازخوردهای بازیکنان را به صورت مستقیم دریافت کند.

منبع متن: gamefa