براساس جدیدترین لیست‌بندی‌های قرار گرفته در سایت کاریابی ژاپنی Find Job، شرکت Epics در حال جذب نیروی جدید برای توسعه عنوان تازه‌ای از سری PopoloCrois Monogatari است. این شرکت در لیست نیروی‌های مورد نیاز خود به یک طراح کلی اشاره داشته، که وظایف اصلی او شامل طراحی رابط کاربری برای گوشی‌های هوشمند و کنسول‌ها، طراحی‌های […]

جذب نیروی شرکت Epics برای ساخت نسخه‌ای جدید از سری PopoloCrois Monogatari

براساس جدیدترین لیست‌بندی‌های قرار گرفته در سایت کاریابی ژاپنی Find Job، شرکت Epics در حال جذب نیروی جدید برای توسعه عنوان تازه‌ای از سری PopoloCrois Monogatari است.

این شرکت در لیست نیروی‌های مورد نیاز خود به یک طراح کلی اشاره داشته، که وظایف اصلی او شامل طراحی رابط کاربری برای گوشی‌های هوشمند و کنسول‌ها، طراحی‌های گرافیکی دو بعدی و سه بعدی (شخصیت‌ها، نقشه، اشیا و …) و افکت‌های دو بعدی و سه بعدی، خواهد بود. درخواست کنندگان برای این شغل باید سابقه توسعه عناوین مختلف برای کنسول‌ها و گوشی‌های هوشمند را داشته باشند.

پیش از این در ژانویه گذشته، قرار بود شرکت Epics از نسخه جدیدی از سری عناوین PopoloCrois Monogatari برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کند، که بنا به دلایلی این معرفی تا تاریخ نامشخصی عقب افتاد. با توجه به لیست بندی‌های جدید این شرکت برای جذب نیروی بیشتر، ممکن است دلیل این تاخیر، ایجاد تغییراتی در پلتفرم‌های در نظر گرفته شده برای این بازی باشد.

منبع متن: gamefa