Sea of Thieves یکی از موردانتظارترین بازی‌های مایکروسافت است که به‌زودی برای پلتفرم‌های ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. حال سازندگان بازی آن را بهترین عنوان ساخته شده خود می‌دانند. بی‌شک استودیوی Rare یکی از قدیمی‌ترین و با ریشه‌ترین استودیوهای بازی سازی دنیا است، آن‌ها بازی‌های بزرگی چون Perfect Dark و GoldenEye 007 را در کارنامه […]

استودیوی Rare: عنوان Sea of Thieves بهترین بازی است که تا به‌حال ساخته‌ایم

Sea of Thieves یکی از موردانتظارترین بازی‌های مایکروسافت است که به‌زودی برای پلتفرم‌های ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. حال سازندگان بازی آن را بهترین عنوان ساخته شده خود می‌دانند.

بی‌شک استودیوی Rare یکی از قدیمی‌ترین و با ریشه‌ترین استودیوهای بازی سازی دنیا است، آن‌ها بازی‌های بزرگی چون Perfect Dark و GoldenEye 007 را در کارنامه خود دارند اما به عقیده Joe Neate، تهیه کننده اجرایی استودیو، بازی Sea of Thieves قرار است بهترین بازی آن‌ها شود. در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت Metro GameCentral توسط Neate انجام شده، او از آینده عنوان Sea of Thieves گفت.

Sea of Thieves بهترین بازی است که تا به‌حال ساخته‌ایم. من ۱۸ سال است که در صنعت حضور فعال دارم و این بازی بهترین موقعیتی‌ست که تا به‌حال داشته‌ایم. فکر کردن به عظمت Sea of Thieves هیجان انگیز است. گستره این بازی می‌تواند به جاهای فوق العاده‌ای کشیده شود. کارهای متفاوتی که می‌توانیم با بازی انجام دهیم و تنوع تجربه و بازی که می‌توانیم در آن قرار دهیم و از همه مهم‌تر داستان‌های متفاوتی که بازی‌بازان تجربه می‌کنند شگفت انگیز است.

در ادامه او به این نکته اشاره داشت که سازندگان بازی را به‌هیچ عنوان در سبک MMO نمی‌دانند چراکه بازی بیشتر درباره ماجراجویی است تا حمله به دشمنان، از نظر تیم سازنده در هر ساعت برخورد کردن با دو یا سه کشتی در بهترین حالت است.

Sea of Thieves در اوایل سال ۲۰۱۸ برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود. همچنین بازی از کنسول ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کند و با کیفیت ۴K برروی آن اجرا می‌شود. شما می‌توانید تصاویر تازه بازی را در اینجا مشاهده کنید. گیم‌پلی بازی نیز در اینجا قابل مشاهده است.

منبع متن: gamefa