عنوان Touhou Kobuto V: Burst Battle که پیش از این قرار بود در تاریخ‌ ۵ سپتامبر در آمریکای شمالی و ۸ سپتامبر در اروپا منتشر شود، حال با تاخیری یک ماه به ترتیب در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۳ اکتبر (۱۸ و ۲۱ مهر) در مناطق ذکر شده عرضه خواهد شد. نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو […]

نسخه غربی Touhou Kobuto V: Burst Battle تاخیر خورد

عنوان Touhou Kobuto V: Burst Battle که پیش از این قرار بود در تاریخ‌ ۵ سپتامبر در آمریکای شمالی و ۸ سپتامبر در اروپا منتشر شود، حال با تاخیری یک ماه به ترتیب در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۳ اکتبر (۱۸ و ۲۱ مهر) در مناطق ذکر شده عرضه خواهد شد. نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ این عنوان به هر دو صورت فیزیکی و دیجیتالی منتشر شده، در حالی که نسخه پلی‌استیشن ویتا این عنوان تنها به صورت دیجیتالی عرضه می‌شود.

طبق اعلام شرکت NIS America، این تاخیر برای بهبود روند تولید و انتشار نسخه‌های فیزیکی این عنوان بوده است. در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده از این عنوان توسط شرکت NIS America را مطالعه کنید.

در مورد داستان

Reimu مانند هر روز دیگری مشغول سپری کردن وقت خود در معبد Hakurei بوده، که سخنان تعدادی از بازدیدکنندگان در مورد شایعه پیوستن یک خون‌آشام به یوکای‌ها (موجوداتی باستانی در افسانه‌های قدیم ژاپن) و برنامه آن‌ها برای حمله به بشریت را می‌شنود. Reimu در اوج نگرانی از معبد خارج شده و به سمت عمارت شیطان سرخ رفته، تا در مورد این خون آشام تحقیق کند.

یعنی چه پیکر مرموزی پشت این حمله‌های شدید به بشریت است…؟

در مورد بازی

Touhou Kobuto V: Burst Battle یک عنوان تیراندازی در سبک Bullet Hell بوده (سبکی که در آن معمولا تصویر با تعداد بسیاری زیادی از دشمنان و تیرهای آنان پر شده، که بازیکن باید با مهارت خاصی از تیرها جاخالی داده و به دشمنان شلیک کند)، که در دنیای Touhou اتفاق می‌افتد. کنترل شخصیت‌های مورد علاقه خود در دنیای Tohou را در اختیار گرفته و وارد میدان نبرد شوید. این عنوان شامل نواهای بسیار گوش نوازی برای هر شخصیت بوده، به نحوی که ممکن است به هنگام بازی به صورت ناخواسته شروع به رقصیدن کنید.

ویژگی‌های کلیدی

به دنیای Touhou بازگردید – به دنیای Touhou بازگشته و با تعدادی از شخصیت‌های محبوب خود بازی کنید.

مبارزات هوایی سریع – با قابلیت جدید پرواز کردن، مبارزات تیراندازی شدید خود را به آسمان ببرید.

لیست رتبه‌بندی‌ها را فتح کنید – در خانه و در مقابل دوستانتان و یا به صورت آنلاین و علیه همه بازیکنان رقابت کرده، و در لیست رتبه‌بندی‌ها بالا رفته تا به بهترین مبارز Touhou، بدل شوید.

منبع متن: gamefa