به ندرت شرکت سوم شخصی را می‌توان پیدا کرد که بازی‌اش را برای نینتندو سوییچ منتشر کند و ظاهرا این شرایط قرار نیست بهتر شود. سازندگان هم‌چنان پورت بازی‌هایشان را بر روی نینتندو سوییچ بسیار سخت می‌دانند. حال به گفته‌ی IGN فرانسه، یوبی‌سافت شدیدا با پورت Steep روی نینتندو سوییچ مشکل دارد. یوبی‌سافت در ژانویه […]

یوبی‌سافت پورت Steep را بر روی نینتندو سوییچ کاری سخت می‌داند

به ندرت شرکت سوم شخصی را می‌توان پیدا کرد که بازی‌اش را برای نینتندو سوییچ منتشر کند و ظاهرا این شرایط قرار نیست بهتر شود. سازندگان هم‌چنان پورت بازی‌هایشان را بر روی نینتندو سوییچ بسیار سخت می‌دانند.

حال به گفته‌ی IGN فرانسه، یوبی‌سافت شدیدا با پورت Steep روی نینتندو سوییچ مشکل دارد. یوبی‌سافت در ژانویه سال ۲۰۱۷ از نسخه‌ی نینتندو سوییچ Steep رونمایی کرد و از آن موقع دیگر خبری از این بازی نشنیده‌ایم. IGN اعلام کرد مشکلات با سوییچ هنوز ادامه دارد و خود نینتندو برای کمک به یوبی‌سافت وارد عمل شده است. IGN در ادامه اضافه کرد طرفداران نینتندو باید امیدوار باشند که یوبی‌سافت این نسخه را کنسل نکند.

بازی Steep در ۲ دسامبر ۲۰۱۶ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر شد. بازی در فضای باز کو‌ه‌های Alps و Denali جریان دارد. جایی که به بازیبازان اجازه‌ی انجام ورزش‌های زمستانی مختلف داده می‌شود. هم‌چنین این بازی دارای قابلیت انتقال بین دو زاویه اول شخص و سوم شخص می‌باشد.

منبع متن: gamefa