مایکروسافت از نمایش خود در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ رضایت دارد. استودیوی Coalition نیز به کار برروی Gears of War ادامه می‌دهد. چندسال گذشته را بخاطر دارید، زمانی که استودیوی Coalition سازنده Gears of War 4 با نام Black Tusk شناخته می‌شد؟ مایکروسافت در آن زمان اشاره به ساخت فرانچایزی جدید داشت که توسط استودیوی Coalition درحال توسعه بود. اما درحال […]

مایکروسافت به انتقادات عدم وجود عناوین AAA پاسخ می‌دهد | IP جدید استودیوی Coalition نیز در اولویت قرار ندارد

مایکروسافت از نمایش خود در مراسم E3 سال ۲۰۱۷ رضایت دارد. استودیوی Coalition نیز به کار برروی Gears of War ادامه می‌دهد.

چندسال گذشته را بخاطر دارید، زمانی که استودیوی Coalition سازنده Gears of War 4 با نام Black Tusk شناخته می‌شد؟ مایکروسافت در آن زمان اشاره به ساخت فرانچایزی جدید داشت که توسط استودیوی Coalition درحال توسعه بود. اما درحال حاضر که تمرکز اصلی Coalition ساخت و توسعه Gears of War است، بنظر می‌رسد که فرانچایز گفته شده در اولویت قرار ندراد (یا شاید هم کنسل شده باشد). در مصاحبه‌ای که اخیرا آقای آرون گرینبرگ (Aaron Greenberg) مدیر بخش بازاریابی ایکس‌باکس با وب‌سایت GamerTagRadio داشتند، هنگامی که از ایشان سوال شد که آیا استودیوی Coalition برروی IP جدیدی کار می‌کند یا خیر؟ گرینبرگ این‌چنین پاسخ داد:

استودیوی Coalition تیم فوق العاده با استعدادی دارد. ما این تیم را برروی Gears of War متمرکز کرده‌ایم و راد فرگوسن (Rod Ferguson) را در راس آن قرار دادیم. Gears of War 4 بخش کمپین خارق العاده‌ای داشت، آن‌ها کار بزرگی را انجام دادند. مد Horde نیز از نقاط قوت بازی بود. بنابراین باید عرض کنم که تمرکز تیم برروی گسترش Gears of War خواهد بود.

در ادامه بحث گرینبرگ به شفاف‌سازی نکته‌ای پرداخت که افراد بسیاری حس می‌کردند نقطه ضعف کنفرانس E3 مایکروسافت بود، و آن چیزی نیست جز معرفی تعداد کم عناوین AAA!

ما احساس می‌کردیم عناوین AAA بسیاری را نمایش داده باشیم. این کار مشکل ساز است، زیرا اگر شما عناوین AAA زیادی معرفی کنید، مردم اینگونه برخورد خواهند کرد: شما فقط از عناوین بزرگ پرده‌برداری کردید، ما می‌خواهیم چیزهای دیگر هم ببینیم! ما همه چیز نشان دادیم، اما لازم بذکر است اکثر عناوینی که درطول مراسم E3 به نمایش درآمدند تا از قبل از مراسم سال آینده منتشر خواهند شد.

سپس گرینبرگ درمورد قدرت مایکروسافت در زمینه استودیوهای فرست‌پارتی صحبت نمود، و لیست عناوین بسیاری که مایکروسافت درطول مراسم E3 معرفی نمود را خاطرنشان کرد:

بیایید نگاهی به عناوین فرست‌پارتی بیاندازیم. Super Lucky’s Tale، Sea of Thieves، Crackdown، Forza و State of Decay 2 تا قبل از مراسم E3 سال آینده عرضه خواهند شد. بنابراین ما عناوین انحصاری بزرگی معرفی کردیم که می‌توانید تا سال آینده تجربه‌شان کنید. بعلاوه Assassin’s Creed: Origins نیز در تعطیلات امسال در دسترس خواهد بود، و همچنین تنوع گسترده‌ای از عناوین مستقل که قرار است بصورت انحصاری برای پلتفرم‌های ما منتشر شوند، مانند: Cupheads

بنابراین هدف مایکروسافت از مراسم E3 همان چیزی بود که مشاهده کردید. اکنون بیایید یکم به عقب بازگردیم و قوانین موجود را فراموش کنیم. ما در گذشته مجبور بودیم به‌دلیل محدودیت‌های پخش تنها ۹۰ دقیقه برروی آنتن تلویزیون برویم، و باید در زمان مقرر برنامه را به اتمام می‌رساندیم، زیرا مردم با دستگاه‌های ضبط ویدئو مشغول ذخیره برنامه/ مراسم بودند. اما هم‌اکنون مخاطبان تلویزیون تنها بخشی از مخاطبین ما را تشکیل می‌دهند، و بواسطه قابلیت استریم کردن مردم می‌توانند ما را از طریق کنسول‌هایشان نیز مشاهده کنند.

نظر شما در این مورد چیست، آیا از کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 امسال راضی بوده‌اید؟

منبع متن: gamefa