اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) همواره به انتشار اطلاعات جدیدی از عنوان Spider-Man ادامه می‌دهد و به‌تازگی نیز در توئیتر جزئیاتی از داستان و شخصیت‌های این بازی به اشتراک گذاشته است. طبق گفته‌ی اینسومنیاک، پیتر پارکر در عنوان Spider-Man به مدت هشت سال تجربه‌ی اسپایدر من بودن و محافظت از شهر و مردم را داشته و […]

جزئیات جدیدی از داستان و شخصیت‌های Spider-Man منتشر شدند

اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) همواره به انتشار اطلاعات جدیدی از عنوان Spider-Man ادامه می‌دهد و به‌تازگی نیز در توئیتر جزئیاتی از داستان و شخصیت‌های این بازی به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته‌ی اینسومنیاک، پیتر پارکر در عنوان Spider-Man به مدت هشت سال تجربه‌ی اسپایدر من بودن و محافظت از شهر و مردم را داشته و در این کار حرفه‌ای شده است. همچنین پیتر با خلاقیت و تجربه‌ی خود در آزمایشگاه، لباس و ابزار مخصوص خود را ساخته است و به‌نظر می‌رسد که به این دلیل، نوعی قابلیت ارتقا و ساخت و ساز در بازی وجود داشته باشد. با این حال، هنوز چنین چیزی تایید نشده است. علاوه بر این، اینسومنیاک به این موضوع نیز اشاره داشته است که مایلز مورالز اجازه‌ی “نمایش جلوه‌ی دیگری از پیتر” را به تیم سازنده می‌دهد.

همچنین، با این وجود که اینسومنیاک قبلاً از نقش‌های جدیدِ شخصیت‌های آشنای سری Spider Man در نسخه‌ی جدید گفته بود، ظاهراً عمه‌ی پیتر پارکر یعنی می، همچنان برای مارتین لی در یکی از پناهگاه‌های F.E.A.S.T کار می‌کند.

علاوه بر این‌ها، استودیوی اینسومنیاک طی چند وقت اخیر اطلاعات مختلف دیگری را به انتشار رسانده است. برای مثال، از تغییر رنگ لوگوی سفید اسپایدر من، حضور شخصیت‌های شرور قدیمی و تازه‌واردان بسیار و نقش مایلز مورالز و مری جین در این بازی گفته است.

Spider-Man در نیمه‌ی اول ۲۰۱۸ به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa