عنوان جدید سری Assassin’s Creed که با نام Assassin’s Creed Origins برای اولین بار در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 نشان داده شد، قرار است در سال جاری برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شود و قطعا یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال جاری به حساب می‌آید. به تازگی […]

تمرکز سازندگان Assassin’s Creed Origins در زمینه وسعت، برروی کیفیت است تا کمیت!

عنوان جدید سری Assassin’s Creed که با نام Assassin’s Creed Origins برای اولین بار در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 نشان داده شد، قرار است در سال جاری برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شود و قطعا یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال جاری به حساب می‌آید. به تازگی اطلاعات جدیدی از وسعت و اندازه بازی منتشر شده است که باید برای بازی‌بازان و طرفداران جالب باشد.

در مصاحبه جدیدی که وب‌سایت گیم اینفورمر با کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins، آقای اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، ترتیب داده است، ایشان در مورد اندازه و وسعت بازی مورد نظر سخن می‌گوید و البته به مقایسه نیز می‌پردازد. آقای اسماعیل اشاره می‌کند با این که مقایسه این بازی با پروژه های پیشین بسیار سخت است اما تایید می‌کند که دنیای Assassin’s Creed Origins بسیار بزرگ تر از نسخه سال ۲۰۱۳، یعنی بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag است؛ عنوانی که می‌توان گفت پس از نسخه های Assassins’s Creed 2 و Assassins’s Creed Brotherhood، بهترین نسخه در سری است.

آقای اسماعیل، به طور دقیق بیان کرد:

اگر بخواهم بازی را با عناوین پیشین مقایسه نمایم، آمار و ارقام دقیق Origins را نمی‌دانم اما می‌توانم بگویم که دنیای بازی، حداقل دو برابر Havana در Black Flag خواهد بود، حداقل.

اسماعیل صحبت های خود را این گونه ادامه داد که با این که Assassin’s Creed Origins بسیار بزرگ به نظر می‌رسد اما اندازه، واقعا اهمیتی ندارد بلکه چیزی که درون آن قرا گرفته مهم است:

بحث این موضوع که پیش آمد؛ من فکر نمی‌کنم که اندازه شهر مهم باشد [بلکه] محتوا مهم است، تجربه ای که درون بازی دارید مهم است، زنده بودن محیط مهم است. بنابراین ما این مکان ها را با ماموریت های مختلف پر کرده‌ایم به طوری که هر شهر، حس و حال منحصر به فرد خود را داشته باشد. این برای مصر مهم است.

در جای دیگر در این مصاحبه، آقای اسماعیل تایید می‌کند که نقشه بازی Assassin’s Creed Origins از همان ابتدا آزاد و باز است اما با این حال، در ابتدا یک سکانس یا فصل معرفی باید طی شود. همچنین آقای اسماعیل در مورد موارد و عناصر نوین در دنیای بازی سخن گفت که هنوز به صورت علنی، نشان داده نشده اند (قطعا به این خاطر که برروی فروش بازی تاثیری گذاشته نشود). اسماعیل این گونه توضیح می‌دهد که قصد دارد عناصر نوین را کمتر نشان دهد و آن ها را فعلا مخفی نگه دارد؛ این گونه، بازی‌بازان می‌توانند به وسیله دیدن این عناصر در بازی غافلگیر شوند.

من ترجیح می‌دهم که بازی‌بازان با تجربه آن ها غافلگیر شوند. اگر سازمان بازاریابی بخواهد که در مورد این موضوع به طور کامل توضیح دهد، این کار را با خوشحالی انجام خواهم داد.

آقای اسماعیل در ادامه به این نکته اشاره کرد که فکر می‌کند بازی‌بازان با دیدن و تجربه خط داستانی بازی Assassin’s Creed Origins، خوشحال خواهند شد. با این حال، ایشان اطلاعات دقیقی از خط داستانی بازی ارایه نکردند.

بازی Assassin’s Creed Origins قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شود.

منبع متن: gamefa