پس از معرفی کارت گرافیک GTX1080TI از سوی کمپانی Nvidia، گیگابایت نیز نسل جدید کارت های گرافیک خود بر پایه GTX1080TI ، با طراحی اختصاصی و غیر مرجع به بازار عرضه نمود. جدیدترین کارت گرافیک معرفی شده از سوی گیگابایت مدل GTX1080Ti WaterForce Xtreme Edition  Aorus نام دارد که گیگابایت این کارت گرافیک را به […]

گیگابایت کارت گرافیک GTX1080Ti را با خنک کننده مایع عرضه می کند !

پس از معرفی کارت گرافیک GTX1080TI از سوی کمپانی Nvidia، گیگابایت نیز نسل جدید کارت های گرافیک خود بر پایه GTX1080TI ، با طراحی اختصاصی و غیر مرجع به بازار عرضه نمود. جدیدترین کارت گرافیک معرفی شده از سوی گیگابایت مدل GTX1080Ti WaterForce Xtreme Edition  Aorus نام دارد که گیگابایت این کارت گرافیک را به طور ویژه ای به خنک کننده مایع مجهز ساخته است.

 

این محصول از یک بلاک کامل تشکیل شده است که تمامی سطح کارت گرافیک را پوشش داده و منجر به خنک سازی مدار تغذیه و چیپ های حافظه کارت گرافیک نیز می شود. رادیاتور در نظر گرفته شده برای این خنک کننده مایع نیز توسط یک فن ۱۲۰ میلیمتری خنک می شود.

 

این کارت گرافیک به حافظه ۱۱ گیگابایتی GDDR5X مجهز شده است که محدوده فرکانسی آن در حالت گیمینگ ۱۱۲۳۲ مگاهرتز و در حالت اورکلاکینگ ۱۱۴۴۸ مگاهرتز می باشد. فرکانس هسته تدارک دیده شده برای این محصول نیز ۱۷۲۱ مگاهرتز در هنگام حالت گیمینگ و ۱۷۴۶ مگاهرتز در حالت اورکلاکینگ است که بیشترین میزان کارایی را برای گیمر ها در هنگام بازی به ارمغان می آورد. برق مصرفی این محصول نیز توسط دو درگاه ۸-Pin  تامین می شود که حداقل منبع تغذیه مورد نیاز جهت استفاده از این محصول ۶۰۰ وات واقعی اعلام شده است. لازم به ذکر است که تمامی محصولات گیگابایت با گارانتی آواژنگ در بازار ایران عرضه می شود.

 

 

منبع متن: gamefa