به‌تازگی، پلاتینیوم گیمز حساب کاربری توئیتر جدید و ژاپنی خود را تاسیس کرده و ظاهراً اشاراتی به نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Bayonetta نیز نموده است. پلاتینیوم گیمز به مناسبت تاسیس این حساب کاربری جدید خود، تصویر جدیدی از عنوان Bayonetta را منتشر کرده است که شامل رنگ‌های قرمز و آبی می‌شود و فکر طرفداران را به […]

آیا  Bayonetta به نینتندو سوئیچ راه می‌یابد؟

به‌تازگی، پلاتینیوم گیمز حساب کاربری توئیتر جدید و ژاپنی خود را تاسیس کرده و ظاهراً اشاراتی به نسخه‌ی نینتندو سوئیچ Bayonetta نیز نموده است.

پلاتینیوم گیمز به مناسبت تاسیس این حساب کاربری جدید خود، تصویر جدیدی از عنوان Bayonetta را منتشر کرده است که شامل رنگ‌های قرمز و آبی می‌شود و فکر طرفداران را به سوی جوی‌کان‌های نینتندو سوئیچ سوق می‌دهد. از این رو، یکی از کاربران رنگ‌های این تصاویر را با رنگ‌های جوی‌کان‌‌ها مقایسه کرده و پلاتینیوم گیمز نیز توئیت آن را لایک کرده است و این موضوع می‌تواند نشانه‌ای بر انتشار نسخه‌ی سوئیچ باشد. اکنون این تصویر جدید را مشاهده می‌کنید:

هنوز مشخص نیست که پلاتینیوم گیمز اقدام به عرضه‌ی نسخه‌ی اول یا دوم Bayonetta برای نینتندو سوئیچ می‌کند یا خیر. با این حال، به‌نظر می‌رسد که انتشار این تصویر و لایک توئیت طرفداران، بی‌دلیل نباشد و هدف این استودیو، اشاره‌ به نسخه‌ی سوئیچ باشد.

پلاتینیوم گیمز بازی Bayonetta 2 را با همکاری نینتندو سوئیچ ساخت و به‌صورت انحصاری برای کنسول Wii U انتشار نمود. همچنین از زمانی که نینتندو کنسول سوئیچ را عرضه کرده است، بسیاری از طرفداران احتمال می‌دهند که این عنوان نیز مانند Mario Kart 8 Deluxe، بازسازی شود و برای این کنسول منتشر گردد یا حداقل، یک پورت ساده از آن صورت گیرد.

استودیوی ژاپنی پلاتینیوم گیمز در ساخت عناوین اکشن تخصص دارد و تاکنون بازی‌هایی عالی نظیر Vanquish ،Metal Gear Rising: Revengeance و NieR: Automata را ارائه داده است. همچنین، این استودیو با همکاری مایکروسافت عنوانی انحصاری به نام Scalebound را برای ایکس‌باکس وان تولید می‌کرد که متاسفانه، در آخر این پروژه لغو شد و ناتمام ماند.

منبع متن: gamefa