بلوهول (Bluehole) دو تصویر تازه از نقشه‌ی جدید عنوان محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds را به اشتراک گذاشته است. نقشه‌ی جدید Battlegrounds که هنوز نام مشخصی ندارد، توسط جنگ ویران شده و توسط طوفان شن دفن شده است. همچنین شاید این نقشه برایتان آشنا به نظر برسد، زیرا در ماه مه معرفی شده بود. اکنون می‌توانید تصاویر […]

تصاویری از نقشه‌ی جدید PlayerUnknown’s Battlegrounds منتشر شدند

بلوهول (Bluehole) دو تصویر تازه از نقشه‌ی جدید عنوان محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds را به اشتراک گذاشته است.

نقشه‌ی جدید Battlegrounds که هنوز نام مشخصی ندارد، توسط جنگ ویران شده و توسط طوفان شن دفن شده است. همچنین شاید این نقشه برایتان آشنا به نظر برسد، زیرا در ماه مه معرفی شده بود. اکنون می‌توانید تصاویر این نقشه که توسط کارگردان بازی یعنی برندن گرین (Brenden Green) در توئیتر منتشر شده است را مشاهده کنید:

دو هفته‌ی قبل، بلوهول اعلام کرد که Battlegrounds موفق به فروش ۴ میلیون نسخه در طول سه ماه شده است و چند روز بعدتر نیز تایید نمود که این بازی، در مجموع ۱۰۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است.

تاکنون تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای PlayerUnknown’s Battlegrounds تعیین نشده است. با این حال، این عنوان از ماه مارس در سرویس دسترسی زودرس استیم قرار دارد و قرار است که در سال جاری نیز به‌صورت کامل برروی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان انتشار یابد. البته در E3 2017 مشخص شد که این بازی، ابتدا برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌گردد. 

منبع متن: gamefa