مدتی پیش اعلام شد که بازی Red Dead Redemption 2 با تاخیر مواجه شده است و انتشار آن تا بهار سال ۲۰۱۸ به تاخیر افتاده است.  حال بر طبق گفته‌ی Blasting News USA, دلیلی که راکستار عرضه‌ی این عنوان را به تاخیر انداخته است این است که بتواند پشتیبانی از بازی بین پلتفرمی را به […]

شایعه: تاخیر خوردن Red Dead Redemption 2 به دلیل مشکلاتی با قابلیت Cross-Play بوده است

مدتی پیش اعلام شد که بازی Red Dead Redemption 2 با تاخیر مواجه شده است و انتشار آن تا بهار سال ۲۰۱۸ به تاخیر افتاده است.  حال بر طبق گفته‌ی Blasting News USA, دلیلی که راکستار عرضه‌ی این عنوان را به تاخیر انداخته است این است که بتواند پشتیبانی از بازی بین پلتفرمی را به قابلیت‌های آن اضافه کند. بازی بین پلتفرمی (Cross- Play)  قابلیتی است که در آن افراد بدون توجه به پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنند، می‌توانند با صاحبان دیگر پلتفرم‌ها به تجربه بازی بپردازند.

قطعا Red Dead Redemption 2 یکی از مورد انتظار ترین عناوین سال آینده است. راکستار و Take- Two نیز به خوبی از این موضوع مطلع‌اند و به گفته BNU احتمالا دلیل تاخیر بازی، مشکلات راکستار در پشتیبانی از این قابلیت بوده است.

به گفته‌ی BNU اگر شرکت سونی با قابلیت بازی بین پلتفرمی موافقت کرده بود، احتمالا راکستار نیازی نداشت انتشار بازی را به سال ۲۰۱۸ موکول کند. در اینجا می‌توانید دلایل سونی را برای عدم موافقت با آن را مشاهده کنید.

باید دید که آیا بالاخره راکستار می‌تواند سونی را راضی به پشتیبانی از این قابلیت بکند یا خیر.

توجه: تا تایید رسمی از طرف شرکت Rockstar Games این خبر به طور کامل “شایعه” تلقی می‌شود.

بازی Red Dead Redemption II ساخته Rockstar Games، در ابتدا قرار بود در پاییز سال جاری عرضه شود اما بعد از اعلام تاخیر آن، سرانجام این بازی برای انتشار در بهار سال ۲۰۱۸ به مقصد پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ برنامه ریزی شده است. هم‌چنان خبری از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نمی‌باشد.

منبع متن: gamefa