به‌تازگی، کارگردان عنوان Assassin’s Creed Origins یعنی اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، در توئیتر به سوالاتی راجع به محدودیت سطح، اهلی کردن حیوانات و حساسیت و سرعت موس پاسخ داده است. اشرف اسماعیل در توئیتر تایید کرده است که بازیکنان در Origins می‌توانند تا سطح ۴۰ به پیش بروند و همچنین، حیوانات را اهلی کنند و […]

کارگردان Assassin’s Creed: Origins جزئیاتی از مراحل و قابلیت‌های بازیکن در آن را ارائه داد

به‌تازگی، کارگردان عنوان Assassin’s Creed Origins یعنی اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، در توئیتر به سوالاتی راجع به محدودیت سطح، اهلی کردن حیوانات و حساسیت و سرعت موس پاسخ داده است.

اشرف اسماعیل در توئیتر تایید کرده است که بازیکنان در Origins می‌توانند تا سطح ۴۰ به پیش بروند و همچنین، حیوانات را اهلی کنند و آن‌ها را کنترل نمایند. علاوه بر این، وی گفته که میزان حساسیت و سرعت حرکت موس قابل تنظیم است. با این حال، هنوز سوالات مختلفی درباره‌ی این بازی وجود دارند که بی‌پاسخ مانده‌اند.

همان‌طور که از صحبت‌های یوبی‌سافت می‌توان فهمید، قرار است که نسخه‌ی Origins تغییراتی را در سری Assassin’s Creed ایجاد کند و نسبت به نسخه‌های قبلی تفاوت‌هایی داشته باشد. این شرکت تا به اینجای کار، از سیستم مراحل جانبی جدید، وجود مراحل ماموریت‌هایی تازه و بی‌سابقه و حضور چند شخصیت قابل بازی در این عنوان خبر داده است. در ضمن، اعلام کرده است که نقشه‌ی این نسخه‌ی جدید به بزرگی نسخه‌ی Black Flag خواهد بود و تمرکز سازندگان نیز در زمینه‌ی وسعت، برروی کیفیت خواهد بود تا کمیت! 

Assassin’s Creed: Origins در ۲۷ اُکتبر مصادف با ۵ آبان برروی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان انتشار می‌یابد.

منبع متن: gamefa