بازی Cuphead بالاخره بعد از چندین سال انتظار طرفداران، در E3 2017 تاریخ انتشار مشخصی دریافت کرد.  طرفداران این عنوان می‌توانند در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ بر روی کنسول ایکس باکس وان یا رایانه‌‌ی شخصی خود به تجربه‌ی آن بپردازند. سازندگان امتیاز ساخت بازی را در دست دارند. پس ممکن است از دارندگان کنسول پلی […]

استودیو MDHR: بازی Cuphead برای پلی استیشن ۴ منتشر نخواهد شد

بازی Cuphead بالاخره بعد از چندین سال انتظار طرفداران، در E3 2017 تاریخ انتشار مشخصی دریافت کرد.  طرفداران این عنوان می‌توانند در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ بر روی کنسول ایکس باکس وان یا رایانه‌‌ی شخصی خود به تجربه‌ی آن بپردازند. سازندگان امتیاز ساخت بازی را در دست دارند. پس ممکن است از دارندگان کنسول پلی استیشن ۴ کسانی باشند که به عرضه‌ی این بازی بر روی پلتفرمشان امید داشتند. متاسفانه با خواندن این خبر نا‌امید خواهند شد. سازندگان Cuphead بعد از مکاتبه‌ای طولانی با Game Rader در وبسایت NeoGaf  حاضر شدند تا به حل بعضی سوءتفاهم‌ها بپردازند.

شخصی در NeoGaf   پرسید:

آیا Cuphead به صورت همیشگی در انحصار مایکروسافت و رایانه‌های شخصی قرار دارد؟

در زیر پاسخ سازندگان را مشاهده می‌کنید:

بله! Cuphead در انحصار مایکروسافت و رایانه‌های شخصی است. در ابتدا نسخه‌ی ایکس باکس وان، ویندوز ۱۰ و استیم منتشر می‌شود. در آینده ممکن است یک نسخه برای سیستم عامل Mac منتشر شود. هم‌چنین در صورت امکان به فکر نسخه‌ی لینوکس نیز خواهیم بود.

این استودیو صاحب امتیاز بازی Cuphead می‌باشد و می‌تواند بازی‌اش را برای هر پلتفرمی که مایل باشد منتشر کند. اما به دلیل قراردادی که با شرکت مایکروسافت بسته است، حداقل این نسخه‌ی Cuphead برای پلی استیشن ۴ منتشر نخواهد شد.

Cuphead عنوان پلتفرمر Co-Op ساخته استودیو MDHR در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی با قیمت ۱۹٫۹۹$ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa