دمویی از بازی Days Gone، عنوان جهان باز و انحصاری پلی‌استیشن ۴، در E3 2017 به نمایش گذاشته شد و اطلاعات مفیدی از بازی را در اختیار طرفداران قرار داد. اکنون عوامل توسعه دهنده این بازی از ویژگی‌های داستان بازی می‌گویند. آخرین دمو این بازی که در E3 به نمایش گذاشته شد، از برخی قابلیت‌های […]

تمرکز Days Gone بر روی امید و وفاداری شخصیت اصلی است

دمویی از بازی Days Gone، عنوان جهان باز و انحصاری پلی‌استیشن ۴، در E3 2017 به نمایش گذاشته شد و اطلاعات مفیدی از بازی را در اختیار طرفداران قرار داد. اکنون عوامل توسعه دهنده این بازی از ویژگی‌های داستان بازی می‌گویند.

آخرین دمو این بازی که در E3 به نمایش گذاشته شد، از برخی قابلیت‌های بازی رونمایی کرد. یکی از این قابلیت‌ها، نقش مهم آب و هوا در بازی است. به عنوان مثال در شرایط جوی برفی کنترل موتور سخت‌تر می‌شود و دامنه دید شخصیت‌های بازی کمتر خواهد شد.

در جدیدترین نسخه چاپ شده مجله PlayStation UK، استودیو Bend در خصوص داستان بازی صحبت کرد. جف هامون، طراح بازی، در این خصوص گفت:

تمرکز داستان بر روی شناخت دیکون (شخصیت اصلی بازی) است. در طول بازی شما با ویژگی‌های او، مسیر او در دنیا بازی و تحولات او آشنا می‌شوید. این که اگر در بدترین شرایط ممکن باشید، چگونه خود را با آن وفق می‌دهید؟

مدیر نوآوری بازی، جان گاروین، افزود:

وفاداری دیکون به کسانی که برایش اهمیت دارند و آمادگی او برای گذشت کردن و ریسک کردن، برای نجات زندگی آن‌ها، یکی از نقاط تمرکز بازی است. اگر بقاء به معنای زندگی کردن نباشد، پس زندگی کردن واقعی چه معنایی دارد؟ چه چیزهایی ارزش جنگیدن بر سرشان را دارند؟ چرا هنوز هم ایستادگی می‌کنید وقتی در چنین جهانی (جهان بازی) هستید؟ اگر امید هرگز نمی‌میرد پس چه چیزی به شما انگیزه می‌دهد؟

با تمام این تفاسر به نظر می‌رسد که بازی Days Gone داستان جالبی داشته باشد و باید دید که آیا استودیو بند می‌تواند از پتانسیل بالای این بازی استفاده کند یا خیر. استودیو بند بازی Uncharted: Golden Abyss را نیز، برای پلی‌استیشن ویتا، توسعه داده بود.

Days Gone بر روی پلی‌استیشن ۴ پرو، با وضوح ۴k اجرا می‌شود و از تصویربرداری با دامنه دینامیک بالا (HDR) نیز پشتیبانی می‌کند. هنوز تاریخ رسمی عرضه این بازی مشخص نشده است.

 

منبع متن: gamefa