قطعا نمایش بازی Metro Exodus  در E3 2017 یکی از بهترین‌ها بود. بنابر گفته‌ی استودیو ۴A Games آن‌ها در گذشته خبری از Metro Exodus  منتشر نکردند زیرا تصور می‌شد ساخت این بازی غیر‌ممکن است.  خیلی‌ها می‌خواستند بدانند که آیا این استودیو اوکراینی بعد از معرفی بازی واقعیت مجازی ARTIKA.1 برنامه‌ای برای انتشار نسخه‌ای جدید از سری […]

۴A Games: نسخه‌ی جدید مترو را در سکوت خبری نگه داشتیم زیرا سه سال پیش فکر می‌کردیم ساخت آن غیر‌ممکن است

قطعا نمایش بازی Metro Exodus  در E3 2017 یکی از بهترین‌ها بود. بنابر گفته‌ی استودیو ۴A Games آن‌ها در گذشته خبری از Metro Exodus  منتشر نکردند زیرا تصور می‌شد ساخت این بازی غیر‌ممکن است.  خیلی‌ها می‌خواستند بدانند که آیا این استودیو اوکراینی بعد از معرفی بازی واقعیت مجازی ARTIKA.1 برنامه‌ای برای انتشار نسخه‌ای جدید از سری Metro دارد یا خیر. درواقع آن‌ها به سختی مشغول کار بر روی آن بودند. ۴A Games استودیو کوچکی است که تمایل دارد با سازندگان بزرگ رقابت کند و آن‌ها تصمیم گرفتند نسخه‌ی جدید Metro را در سکوت خبری نگه دارند تا زمانی که آماده‌ی ارائه چیزی شگفت انگیز باشند. می‌توانید  در اینجا تریلر منتشر شده از این عنوان را در E3 2017 مشاهده نمایید.

متن بالا خلاصه‌ای از مصاحبه‌ی یکی از نویسندگان بازی آقای Andriy Prokhorov با وبسایت Polygon بود. هم‌چنین وی اشاره کرد محیط Metro Exodus بسیار بزرگ‌تر از نسخه‌های پیشین است.

وقتی Polygon از او سوال کرد که چرا در طی این سال‌ها خبری از Metro نشد، وی پاسخ داد:

از من می‌پرسید چرا ما بعد از آخرین نسخه بازی در سال ۲۰۱۳ دیگر خبری از آن منتشر نکردیم؟ خب حقیقت این است که ۳ سال پیش ما فکر می‌کردیم ساخت آن غیر‌ممکن است.

هم‌چنین به گفته‌ی Prokhorov، نویسنده‌ی دیگر عنوان مترو آقای Dmitry Glukhovsky همیشه تیم را تشویق می‌کند تا چیز‌های جدید را امتحان کنند.

توضیحات پایانی وی را در زیر مشاهده می‌نمایید:

ما به خودمان افتخار می‌کنیم که بالاخره به دنیا نسخه‌ی بعدی Metro را نشان داده‌ایم و از تمامی طرفدارانمان که در طی این سال‌ها بسیار صبور بوده‌اند تشکر می‌کنیم. Metro Exodus  به مدت سه سال به دست استودیو‌های Malta Kyiv در دست ساخت بوده است. و ما آن را جاه‌طلبانه‌ترین عنوان خود می‌دانیم.

Metro Exodus ساخته استودیو ۴A Games و ناشر آن شرکت Deep Silver، در طی کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 نمایش داده شد و برای انتشار در سال ۲۰۱۸ به مقصد پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی برنامه ریزی شده است. شایان به ذکر است که این بازی با رزولوشن ۴K واقعی بر روی کنسول جدید مایکروسافت اجرا می‌شود و هم‌چنین نمایش E3 به طور کامل بر روی این کنسول اجرا و ضبط شده بود.

منبع متن: gamefa