۲K اقدام به انتشار جزئیاتی از ویژگی‌ها و بخش‌های موجود در WWE 2K18 کرده است. در WWE 2K18 شاهد بهبود برخی از بخش‌ها مانند MyCAREER و MyPLAYER هستیم و این درحالی است که این بازی، از ویژگی‌هایی تازه‌ای نظیر موتور گرافیکی جدید بهره می‌برد و همچنین، یک حالت Road to Glory جدید را به ارمغان […]

جزئیات جدیدی از WWE 2K18 منتشر شدند

۲K اقدام به انتشار جزئیاتی از ویژگی‌ها و بخش‌های موجود در WWE 2K18 کرده است.

در WWE 2K18 شاهد بهبود برخی از بخش‌ها مانند MyCAREER و MyPLAYER هستیم و این درحالی است که این بازی، از ویژگی‌هایی تازه‌ای نظیر موتور گرافیکی جدید بهره می‌برد و همچنین، یک حالت Road to Glory جدید را به ارمغان می‌آورد.

۲K جزئیات زیر را از WWE 2K18 به اشتراک گذاشته است:

  • Creation Suite: این بخش عمیق‌تر و باجزئیات‌تر شده است و شامل یک ویژگی ایجاد مسابقه‌ی جدید و بهبودهایی در بخش ساخت سوپراستار، سالن و ویدئو می‌شود.
  • MyPLAYER: تجربه‌ی جدید بخش MyPLAYER استایل‌های مبارزه و یک سیستم ارتقا و پیشرفت جدید را در اختیارتان می‌گذارد.
  • MyCAREER: تجربه‌ی جدید بخش MyCAREER شامل یک داستان تازه و پشت صحنه‌ی جدیدی می‌شود که شخصیت‌های این بخش می‌توانند به راحتی در آن گشت بزنند و با دیگر سوپراستارهای WWE تعامل داشته باشند و به آن‌ها کمک کنند.
  • Road to Glory: یک حالت کاملاً جدید که به بازیکنان اجازه می‌دهد با شخصیت‌های MyPLAYER خود با دیگران برای رویدادهای PPV به رقابت بپردازند.
  • موتور گرافیکی جدید: جلوه‌های بصری جدید، نورپردازی‌های و افکت‌های دوربین جدید و پوست و لباس‌‌های طبیعی‌تری را ارائه می‌دهند.
  • تیم گزارشگری جدید: معرفی تیم گزارشگری جدید سه‌نفره که Michael Cole ،Byron Saxton و Corey Graves در آن حضور دارند.
  • بهبودها و اضافات اصلی جدید به گیم‌پلی: مجموعه‌ای از بهبودها، WWE 2K18 را به کامل‌ترین و واقع‌گرایانه‌ترین نسخه‌ی WWE تاکنون تبدیل می‌کند.

علاوه بر این‌ها، چند هفته‌ی قبل، ۲K از Seth Rollins به‌عنوان سوپراستار روی کاور WWE 2K18 رونمایی کرد و همچنین، اعلام نمود که پیش‌خریدکنندگان نسخه‌های دیلاکس و کلکسیونی این بازی، افزون بر محتویات دیجیتالی اضافی، از ۴ روز دسترسی زودتر به آن بهره می‌برند. بنابراین، اگر نسخه‌های دیلاکس یا کلکسیونی WWE 2K را پیش‌خرید کنید، در ۱۳ اکتبر مصادف با ۲۱ مهر قادر به تجربه‌ی آن‌ خواهید بود.

اگر مشتاق کسب اطلاعات بیشتری از WWE 2K18 هستید، باید تا ۷ روز دیگر یعنی ۲۲ تیر صبر کنید و از جزئیات و پشت‌ صحنه‌ی ساخت آن آگاهی یابید. در آخر، لازم به ذکر است که این بازی در ۱۷ اکتبر مصادف با ۲۵ مهر برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

منبع متن: gamefa