به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، کمپانی Microsoft قول می‌دهد Xbox One X که در اواخر سال جاری آغاز به فروش می‌کند، قدرت‌مندترین کنسول دوران باشد. همچنین، آن‌‎ها سعی دارند از هر فرصتی استفاده کنند تا قدرت سخت افزاری این کنسول را به رخ بکشند و همواره بر روی این موضوع تاکید دارند.

در گفت و گویی با MCVUK، مک کارتی به عنوان مدیر عملیاتی Xbox عنوان کرد که استفاده از کنسول Xbox One X حس کار با یک PC قدرت‌مند را به شما می‌دهد. او گفت:

"برخی از مشتریان هستند که مسائل مالی برای آن‌ها خیلی مهم است و سعی می‌کند با قیمتی محدود اقدام به تهیه و خریداری یک محصول بکنند. در طرف دیگر، کسانی هستند که می‌خواهند از بین بهترین‌ها، بهترین را داشته باشند؛ پس فکر می‌کنم که آن‌ها همیشه برای اجرای عناوین مختلف از PC بسیار قوی استفاده می‌کنند و این تنها انتخاب آنها است؛ اما حالا می‌توانند این قابلیت‌ها را در یک کنسول تجربه کنند."

وی ادامه داد:

"یک خبر خوب برای سازندگان نیز داریم. سازندگان برای توسعه عناوین خود برای Xbox One X نیازی به کیت‌های توسعه نرم افزاری مختلف ندارند و همگی به‌راحتی می‌توانند با آن کار کنند. آن‌ها به یک نسخه ویژه و مخصوص نیاز ندارند. مشتریان هم خیالشان راحت باشد؛ وقتی این کنسول را خریداری کنند، توان این را دارند تا مثل یک PC قوی از ویژگی‌های آن بهره ببرند و حس استفاده از PC‌های قدرت‌مند را بچشند."

Xbox One X در تاریخ 16 آبان سال جاری عرضه می‌شود و علاقه‌مندان می‌‌توانند از این تاریخ اقدام به خریداری آن کنند. همان‌طور که مشاهده کردید، تاکید Microsoft بر قدرت سخت افزاری کنسول خود بسیار بالا است و باید ببینیم این تاکید زیاد باعث فروش بیشتر خواهد شد یا مسئله‌ای دیگر. حال، نظر شما چیست؟ آیا Xbox One X در حد PC‌های گران قیمت خواهد بود؟

منبع متن: pardisgame