اولین جزئیات رسمی از بازی WWE 2K18 منتشر شد

کمپانی 2K از جزئیات جدید بازی مورد انتظار WWE 2K18 اطلاعاتی منتشر کرد که دانستن آن خالی از لطف نیست.

بنابر گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming، به‌تازگی آقای "مارک لیتل" (Mark Little)، تهیه کننده اجرایی استودیو Visual Concepts به بیان یک سری نکات کلیدی در خصوص قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید بازی WWE 2K18 پرداخت.

طبق گفته وی، بازی WWE 2K18 از موتور بازی‌سازی جدید و پیشرفته‌ای بهره‌مند است که گرافیک بازی را تا حد قابل توجه‌ای افزایش می‌دهد؛ همچنین بخش‌های جدیدی به نام MyPLAYER و Commentary Team تدارک دیده شده است. این پایان کار نبوده چرا که هسته اصلی بخش گیم‌پلی شامل تغییرات مطلوبی قرار گرفته است.

در زیر به این نکات کلیدی بیشتر می‌پردازیم.

ساخت سوئیت‌ها: این بخش تحول عظیمی به ‌خود دیده و علاوه بر Create-a-Match (ساخت مسابقه)، بازیکنان می‌توانند به ساخت سوپراستارها، زمین‌های مسابقه و ویدیوهای ورودی بپردازند.

MyPLAYER: در این بخش با یک سیستم مبارزه‌ای جدید با نام تجاری نام برده شده روبرو خواهیم بود.

MyCAREER: شامل بخش داستانی می‌شود و به بازیکنان این اجازه را می‌دهد که در قالب یکی از شخصیت‌ها به تعامل با سایر ورزشکاران بپردازند.

بهره‌گیری از موتور گرافیکی جدید: این موتور باعث افزایش چشمگیر گرافیک بازی می‌شود و به شخصیت‌ها چهره‌ای واقع‌بینانه‌تر القا می‌کند.

در حال حاضر پلتفرم‌های مقصد تعیین نشده‌اند اما لازم به‌ذکر بوده که بازی WWE 2K18 در 25 مهر 96 در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

منبع متن: pardisgame