با عنوان جدید تعدادی از سازندگان سابق BioShock به نام City of Brass آشنا شوید + تصاویر

استودیو بازی‌سازی Uppercut Games امروز از یک عنوان اول شخص جدید به نام City of Brass رونمایی کرد. در City of Brass بازیکنان در نقش یک دزد حرفه‌ای ظاهر خواهند شد و برای به دست آوردن یک گنجینه افسانه‌ای در قلب شهر مبارزه خواهند کرد. تجهیزات شما در این بازی یک خنجر و شلاق است که در خلع سلاح کردن، به دام انداختن و گیج کردن دشمنان و همینطور جابجایی سریع، گرفتن اشیاء اطراف و حتی از بین بردن آنها کاربرد دارد.

در جرئیات انتشار یافته از City of Brass بر ارزش تکرار بالای آن تاکید شده و این به لطف تشویق بازیکنان برای روی آوردن به گیم‌پلی ترکیبی (ترکیب مکانیک‌های مختلف در پیشبرد بازی) در یک محیط شهری تغییر‌پذیر با طراحی هوشمندانه حاصل خواهد شد. بازیکنان برای زنده ماندن مجبور هستند با تمامی سیستم‌های بازی کار کنند، با سرعت و احتیاط لازم هر مرحله را بگذرانند و در شرایط بحرانی نیاز خود به تجهیزات لازم برای فرار را برطرف نمایند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، طراح ارشد City of Brass آقای اد ارمن در مورد این عنوان می‌گوید: "ساخت یک بازی با انواع سیستم‌های مختلف که بازیکنان بتوانند به راحتی آنها را ترکیب کنند برای ما بازگشت به ریشه‌ها و حرکت در خط تجربه‌هایی است که در گذشته بر روی آنها کار کردیم از جمله BioShock و خیلی عنوان محبوب دیگر. بازیکنان برای از پا در آوردن دشمنان خود باید نحوه کار با تله‌ها را یاد بگیرند و در این صورت حتی می‌توانند دشمنان را به جان یکدیگر بیندازند. شما احتمالا در تجربه City of Brass بارها [گاهی به شکل وحشتناک] از پا در خواهید آمد، اما هر زمان که توانایی‌هایتان ارتقا پیدا کرد و راه‌های جدیدی برای دور زدن مرگ یاد گرفتید، بار دیگر به میدان مبارزه باز خواهید گشت."

 <جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

 

 

 

City of Brass پاییز 2017 از طریق شبکه Steam بر روی پلتفرم PC و در سال 2018 برای PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع متن: pardisgame