به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، سازندگان Metro Exodus می‌گویند این بازی به عنوان یک راز بزرگ باقی مانده بود چراکه آن‌ها فکر می‌کردند خلق چنین عنوانی غیر ممکن است.

بسیاری نگران بودند که آیا 4A Games پس از معرفی ARTIKA.1، نسخه جدیدی از Metro را منتشر می‌کند یا خیر اما این استودیو در اصل سخت در حال کار برروی این عنوان بود.

4A Games استودیوی کوچکی بود که قصد ساخت بازی‌های AAA و رقابت با بهترین توسعه‌دهندگان دنیا را داشت بنابراین آن‌ها Metro Exodus را مخفی کردند تا مطمئن شوند ارائه چنین عنوانی امکان‌پذیر است.

این چیزی است که آندری پروکورف، توسعه‌دهنده خلاق استودیوی 4A Games، طی مصاحبه خود با Polygon بیان کرد که احتمالا به محیط‌های غیرخطی بزرگ‌تر در Exodus نسبت به نسخه‌های قبلی Metro مربوط می‌شود. او گفت:

"چرا ما مدت زیادی ساکت ماندیم؟ زیرا در 3 سال گذشته، ما فکر می‌کردیم چنین عنوانی تقریبا غیر ممکن است."

4A Games از دلایل سکوت طولانی مدت این استودیو برای Metro Exodus می‌گوید

با توجه به صحبت‌های پروکورف، نویسنده سری Metro یعنی دیمیتری گلوخوفسکی، همیشه تیم آن‌ها را برای امتحان کردن چیزهای جدید و فهمیدن اینکه چرا برخی موارد در ابتدا غیر ممکن به‌نظر می‌رسند، تحت فشار قرار می‌دهد:

"ما واقعا کار سختی داریم زیرا گلوخوفسکی شخص بسیار پرشور و مشتاقی است. او همیشه سعی می‌کند که ما را به انجام کارهای بیشتر قانع سازد. چنین چیزی از لحاظ فنی غیر ممکن نیست اما در شروع کار امکان‌پذیر به‌نظر نمی‌رسد."

Metro Exodus ماه گذشته طی کنفرانس Microsoft برای E3 2017 معرفی شد و قرار است برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC منتشر شود.

منبع متن: pardisgame