مصاحبه با موسس استدیو Sledgehammer در مورد بخش چندنفره Call of Duty: WWII: از بازنگری در سیستم‌های کلیدی تا جزئیات نیروها، مکان‌ها و بیشتر

بلاگ Activision به تازگی مصاحبه‌ای را با موسس استودیو Sledgehammer Games آقای مایکل کاندری انجام داده که طی آن به اطلاعات جذابی در مورد بخش چندنفره Call of Duty World War II، از تغییر و تحولات انجام شده در این قسمت تا جزئیات نقشه‌ها، اسلحه‌ها، مکان‌ها و امکانات بیشتر این بخش اشاره شده است. در ادامه با این مصاحبه جذاب همراه باشید.

افراد زیادی در مورد امکان جدید " Divisions" (نیروها) صحبت می‌کنند، چطور شد که تیم شما تصمیم گرفت از پایه سیستم Create-A-Class (قابلیتی در بخش چندنفره عناوین گذشته سریCOD  که به بازیکنان اجازه می‌دهد کلاس شخصی خود را با تعیین سلاح اصلی، سلاح فرعی، قابلیت‌ها و امکانات دیگر خلق کنند.) را برای این عنوان تغییر دهد؟

با برگشتن به ریشه‌های Call of Duty World War II،‌ ما موقعیت این را داشتیم که به تمامی بخش‌های بخش چندنفره نگاه کنیم و تصمیم بگیریم چطور تجربه‌ی Create-a-Class را تغییر دهیم.

"نیروها" راه ما برای ارائه یک تجربه‌ی با‌معنی بود. تجربه‌ای که در آن تصمیمات مهمی می‌گیرید که بر گیم‌پلی تاثیر می‌گذارد. پنج نیرو مختلف وجود دارد که هر کدام قابلیت‌ها و سلاح‌های مخصوص خود را دارند و هر نوع روشی برای بازی کردن را پشتیبانی می‌کنند. شما در مقر فرماندهی درخواست می‌دهید تا تمرینات خود را شروع کنید. تجهیزات را همراه با سلاح مخصوص نیرو انتخابی خود دریافت کرده و شروع به هویت دادن به شخصیت خود می‌کنید.

ما می‌خواهیم شخصیت شما در Call of Duty، بخش ارزشمندی از تجربه‌ی شما در درون بازی باشد.

من می‌دانم که همچنان در حال کار برروی بازی می‌باشید اما زمانی که خودتان در حال بازی کردن هستید کدام نیرو را انتخاب می‌کنید؟

نکته عالی این است که بازیکنان در گروه‌های مختلف بازی کنند و سطح آنها را بالاتر ببرند. تا این لحظه انتخاب نیرو من به مُد و مپ موجود بستگی داشته است. بیشتر اوقات من " Airborne" (هوابرد) را انتخاب می‌کنم. من عاشق این نیرو هستم چون شما قدرت ویژه‌ای در اختیار دارید، سریع هستید و به یک سلاح با سرعت بالا مجهز شده‌اید.

مصاحبه با موسس استدیو Sledgehammer در مورد بخش چندنفره Call of Duty: WWII: از بازنگری در سیستم‌های کلیدی تا جزئیات نیروها، مکان‌ها و بیشتر

آیا "مقر اصلی" راهی را ارائه می‌دهند که بازیکنان را هم به بخش تکنفره هم بخش چندنفره جذب کند؟

مقر اصلی مکانی است که شما مچ چندنفره خود را شروع و به پایان می‌رسانید. همچنین، شما چالش‌های هفتگی و روزانه دریافت می‌کنید. مامور‌ نامه‌های شما نیز به شما خبر‌های جدید مربوط به آپدیت‌های بازی و جامعه‌ی آن می‌رساند. بُرد امتیازات هم در بازی وجود دارد که عملکرد دیگر بازیکنان را نشان می‌دهد. چالش‌های مقر اصلی گاهی مربوط به تجربه‌هایی در بخش زامبی یا انجام کاری در مُد جنگ (War Mode) هستند.

ما سعی داریم یک مقصد منحصر به فرد را در هر شروع و پایان تجربه‌تان ارائه دهیم که ربطی به مُدی که می‌روید نداشته باشد. ممکن است با دوستان خود در مقر اصلی باشید و یک مچ در مُد جنگ را بازی کنید و بلافاصله از همان‌ جا وارد بخش زامبی شوید.

دو مپی که در E3 معرفی شدند Pointe du Hoc و Ardennes بودند که مکان‌هایی نمادین در World War Ii هستند. تیم شما چطور این مکان‌ها را برای بخش چندنفره انتخاب کرد؟

ما مکان‌هایی بسیار نمادین می‌خواستیم که بسیار مخصوص باشند و همچنین در آنها نبردهای بزرگ و شدیدی اتفاق افتاده باشد. همچنین ما می‌خواستیم مقیاس بزرگی اصلی‌ترین مکان‌های درگیری در اروپا را نشان دهیم. Ardennes یک نبرد خشن بود و نبرد Bulge در آنجا رخ داد و سربازان زیادی در آن جنگل جان باختند در پس‌زمینه، شما می‌توانید تله‌های تانک "دندان اژدها" را ببینید که بخشی از خط دفاعی آلمان‌ها بود.

Pointe du Hoc یک نبرد شگفت‌انگیز دیگر بود که زمانی که رنجرهای ارتش ایالات متحده باید مکان‌های استراتژیک ساحل‌های نرماندی را پس بگیرند رخ داد. ما دنبال مکان‌هایی می‌گشتیم که مردم واقعا بتوانند آنها را بشناسند مثل پاریس، جبل طارق‌ یا برخی مکان‌های روسیه. همچنین ما قصد داشتیم به بازیکنان تجربه‌های مختلف گیم‌پلی را بوسیله طراحی نوین مپ‌ها ارائه بدهیم. مپ Gustav Cannon برای مثال یک مپ باز می‌باشد. این مپ برای سلاح‌های LMG از نیروی زرهی یا سلاح‌های اسنایپر از نیروی کوهستان عالی است.

ما برای طراحی این مپ‌ها، در دنیای واقعی وارد سوراخ روباه‌ها در آردنس شدیم، از سنگ‌ها در جبل طارق بالا رفتیم، و به صخره‌های نرماندی رفتیم. فکر نمی‌کنم می‌توانستیم حس و حال این مپ‌ها را بدون وارد شدن به آنها در دنیای واقعی القا کنیم.

مصاحبه با موسس استدیو Sledgehammer در مورد بخش چندنفره Call of Duty: WWII: از بازنگری در سیستم‌های کلیدی تا جزئیات نیروها، مکان‌ها و بیشتر

بازیکنان در E3 قادر بودند مُد جنگ ‌ را بازی کنند که یک تجربه‌ی کاملا جدید می‌باشد و بالاتر از بخش‌ چندنفره‌ی همیشگی است. تیم شما چطور تصمیم گرفت آنرا بسازد؟

تقریبا سه سال پیش، ما در حال صحبت کردن در مورد مرحله‌ی D-Day در بخش تکنفره بودیم. ما می‌گفتیم که این مرحله بسیار نمادین بود و باید در بازی حضور می‌داشت. من همچنین یادم می‌آید که طی صحبت‌های‌مان گفتیم: "می‌توانید تصور کنید که واقعا D-Day را از دید تقارنی ببینیم؟" این جمله باعث شد ایده‌ای به ذهنمان بیاید که بوسیله آن بازیکنان را وارد یک نبرد چندنفره‌ی کاملا جدید بکنیم و آنها هردو طرف جنگ را تجربه کنند. پس ما کار‌های اولیه را آغاز کردیم. هنوز چیز‌های زیادی قرار است برای این مُد انتشار یابد. نمی‌توانم تا زمانی که طرفداران آنرا تجربه کنند صبر کنم.

تماشای بازیکنان در حال تجربه‌ی این بازی برای اولین بار چگونه بوده است؟

بودن در E3 به همراه Call of Duty: WWII، برای کل تیم در Sledgehammer Games هیجان‌انگیز بود. بعد از دیدن تریلر رونمایی، صف طولانی‌ای برای تجربه‌ی بازی تشکیل شد و من مثل یک بچه در کریسمس هیجان‌زده بودم. من بسیار خوشحال هستم که طرفداران همراه با ما این عنوان را تجربه کردند و از تمامی کسانی که تلاش کردند این بازی ساخته شود تشکر می‌کنم. تاکنون بازخورد‌ها بی‌نظیر بوده است. در ماه‌های آینده منتظر جزئیات بیشتر باشید.

همراهان عزیز پردیسی امیدواریم از مطالعه این مصاحبه لذت برده باشید. در پایان خوشحال می‌شویم دیدگاه خود در مورد اظهارات آقای کاندری و بخش چندنفره بازی Call of Duty: WWII را به اشتراک بگذارید. به نظر شما این بازی فرنچایز Call of Duty را بار دیگر به اوج خواهد برد؟

منبع متن: pardisgame