مایکروسافت و استودیوی ۳۴۳Industries برنامه ویژه‌‌ای برای تابستان امسال درنظر گرفته‌اند. استودیوی ۳۴۳Industries با طرفداران هم عقیده است که کنفرانس E3 امسال شرکت مایکروسافت چیزی کم داشت. بنابراین امروز از بروزرسانی ۴K عنوان Halo 5: Guardians برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس رونمایی شد. همچنین چهار عنوان از سری Halo نیز قرار است به قابلیت پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس […]

از بروزرسانی ۴K عنوان Halo 5 گرفته تا اضافه‌ شدن عناوین‌ جدید به‌ قابلیت پشتیبانی از نسل‌ قبل

مایکروسافت و استودیوی ۳۴۳Industries برنامه ویژه‌‌ای برای تابستان امسال درنظر گرفته‌اند.

استودیوی ۳۴۳Industries با طرفداران هم عقیده است که کنفرانس E3 امسال شرکت مایکروسافت چیزی کم داشت. بنابراین امروز از بروزرسانی ۴K عنوان Halo 5: Guardians برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس رونمایی شد. همچنین چهار عنوان از سری Halo نیز قرار است به قابلیت پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان افزوده شوند، بعلاوه اینکه تمامی نقشه‌های عناوین ذکر شده در فروشگاه ایکس‌باکس برای ایکس‌باکس ۳۶۰، بصورت رایگان در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

امروز شرکت مایکروسافت و استودیوی ۳۴۳Industries برنامه‌های خود را برای جشن تابستانه Halo در سال ۲۰۱۷ اعلام کردند. اول از همه بروزرسانی ۴K عنوان Halo 5: Guardians برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس. این بروزرسانی یکی از مواردی بود که استودیوی ۳۴۳Industries اعلام نمود برای نمایش در مراسم E3 امسال بصورت کامل آماده نشده است. آن‌ها نام این بروزرسانی را “۴K واقعی” گذاشته‌اند، و قول این را داده‌اند که بزودی اطلاعات بیشتری در اختیار هواداران قرار دهند.

بعلاوه ۳۴۳Industries اعلام کرد که بهمراه مایکروسافت مشغول کار برروی افزودن چهار بازی از سری محبوب Halo به لیست عناوین پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان است. این عناوین شامل: Halo 4، Halo 3: ODST، Halo 3 و Halo: Combat Evolved Anniversary هستندتمامی عناوین ذکر شده شامل کمپین بازی، بخش چندنفره و پشتیبانی از تجربه بصورت اتصال محلی (LAN) می‌باشند – این قابلیت شامل تجربه بازی بین کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ۳۶۰ می‌شود. همچنین فروشگاه ایکس‌باکس تمامی “مجموعه نقشه‌های بسته‌های الحاقی سری Halo در کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰” را بصورت رایگان در اختیار هوادارن قرار خواهد داد. 

استودیوی ۳۴۳Industries نیز به مناسبت دهمین سالگرد عرضه عنوان Halo 3 قول ارائه موارد بیشتری را داده است، شامل: لیستی از نقشه‌های عنوان Halo 3 که در Halo 5 قابل بازی خواهند بود – “مجموعه‌ای از نقشه‌های فوق‌العاده عنوان Halo 3 ساخته شده توسط بازیکنان در Halo 5: Forge”.

در آینده اطلاعات بیشتری از برنامه‌های استودیوی ۳۴۳Industries منتشر خواهند شد…

منبع متن: gamefa