کاربران ایکس‌باکس به‌زودی قادر خواهند بود بازی‌های ایکس‌باکس وان را به‌صورت دیجیتالی هدیه کنند. مایک ایبارا، رئیس بخش مهندسی ایکس‌باکس، در پاسخ به سوال یکی از طرفداران که درمورد زمان اضافه شدن قابلیت هدیه بازی دیجیتالی به دوستان چنین گفت که این ویژگی به‌زودی اضافه خواهد شد. پلی استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ […]

به‌زودی قابلیت هدیه بازی‌های دیجیتالی به فروشگاه ایکس‌باکس وان اضافه می‌شود

کاربران ایکس‌باکس به‌زودی قادر خواهند بود بازی‌های ایکس‌باکس وان را به‌صورت دیجیتالی هدیه کنند.

مایک ایبارا، رئیس بخش مهندسی ایکس‌باکس، در پاسخ به سوال یکی از طرفداران که درمورد زمان اضافه شدن قابلیت هدیه بازی دیجیتالی به دوستان چنین گفت که این ویژگی به‌زودی اضافه خواهد شد.

پلی استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ درحال حاضر امکان خرید بازی‌ دیجیتالی برای دیگران را محیا نکرده‌اند اما استیم خیلی وقت است که این ویژگی را اضافه کرده و بسیار نیز محبوب است. در ادامه نیز ایبارا به این نکته اشاره داشت که تیم به‌زودی ویژگی اضافه می‌کند که بتوانید بازی‌هایی که در لیست بازی‌های کنونی شما حضور دارند اما اچیومنتی از آن نگرفته‌اید را حذف کنید.

بروزرسانی‌های بسیار در راه ایکس‌باکس وان هستند و یکی از مهم‌ترین آن‌ها اضافه شدن قابلیت صدای دالبی اتموس و پشتیبانی از عناوین نسل نخست ایکس‌باکس است که در اواخر امسال اضافه می‌شود.

همچنین در نوامبر امسال شاهد انتشار کنسول جدید مایکروسافت با نام ایکس‌باکس وان ایکس هستیم که به قیمت ۵۰۰ دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع متن: gamefa