استیودن تر هید (Steven ter Heide) استودیوی گوریلاگیمز (Guerrilla Games) را پس از ۱۲ سال ترک کرد… روز گذشته آقای هید اعلام نمود که استودیوی گوریلاگیمز را پس از ۱۲ سال همکاری ترک کرده است – استودیوی گوریلاگیمز سازنده عناوینی همچون: سری Killzone و اخیرا Horizon: Zero Dawn.  پس از ۱۲ سال همکاری با گوریلاگیمز، من این استودیو […]

کارگردان عنوان Killzone: Shadow Fall استودیوی گوریلاگیمز را ترک نمود

استیودن تر هید (Steven ter Heide) استودیوی گوریلاگیمز (Guerrilla Games) را پس از ۱۲ سال ترک کرد…

روز گذشته آقای هید اعلام نمود که استودیوی گوریلاگیمز را پس از ۱۲ سال همکاری ترک کرده است – استودیوی گوریلاگیمز سازنده عناوینی همچون: سری Killzone و اخیرا Horizon: Zero Dawn. 

پس از ۱۲ سال همکاری با گوریلاگیمز، من این استودیو را برای شروع کاری جدید ترک کردم.

— Steven ter Heide (@StevenTerHeide1) July 6, 2017

همانطور که در بالا ذکر شد آقای هید اذعان داشتند که جهت “شروع کار جدیدی” استودیو را ترک کرده‌اند، و بیش از این اطلاعات دیگری را در دسترس قرار ندادند. معمولا چنین پیشکسوتانی با این میزان از تجربه برای راه‌اندازی استودیوی مستقل خود جایگاه فعلی‌شان را ترک می‌نمایند. اما با این حال فعلا هیچ‌چیز مشخص نیست.

استودیوی گوریلاگیمز نیز در پی ترک آقای هید و طی پستی در صفحه توئیتر رسمی خود، از زحمات این کارگردان بزرگ قدردانی نمود:

بابت همه چیز سپاسگذاریم، جای شما در استودیو خالی خواهد بود!

امیدواریم در ماجراجویی جدید خود موفق باشید!

— Guerrilla Games (@Guerrilla) July 6, 2017

این جدایی احتمالا برروی سری Killzone تاثیری نخواهد گذاشت. با این حال، با توجه به موفقیت‌های بی‌شمار عنوان Horizon: Zero Dawn، مطمئنا تمرکز استودیو برروی ساخت دنباله آن خواهد بود. سری Killzone نیز می‌تواند برای مدتی استراحت کند. این موارد ممکن است دلیل ترک آقای هید و شروع ماجراجویی جدید وی باشد. تمامی این‌ها فقط گمانه‌زنی هستند و باید منتظر ارائه اطلاعات بیشتر در آینده بود.

منبع متن: gamefa