مایکروسافت و بتسدا برای به اتمام رساندن کنفرانس خود در E3 بازی جدید استودیو آرکین را که بازی‌های Dishonored و Prey را در کارنامه‌ی خود دارند، معرفی کردند. اثری که همان‌طور که شایعه‌ها اشاره می‌کردند، خون‌آشام‌ها در آن حضور و نقش مهمی خواهند داشت. با این حال، ساخته‌ی جدید استودیو آرکین که Redfall نام دارد، در ژانر و فضایی متفاوت با آثار قبلی این استودیو ساخته شده است.

بازی Redfall یک اثر تیراندازی کوآپ جهان آزاد (شوتر کوآپ اپن ورلد) است که قرار است در تابستان سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه شود. همان‌طور که گفته شد، بازی توسط شعبه‌ی «آستین» استودیو «آرکین» ساخته خواهد شد و اگر بخواهیم با توجه به تریلرش آن را قضاوت کنیم، دارای خون‌آشام‌ها و تیراندازی‌های فراوانی خواهد بود.

بازی Redfall

از آنجایی که گیم‌پلی بازی نشان داده نشد، نمی‌توانیم به‌صورت دقیق درباره‌ی نحوه‌ی آن و روند بازی صحبت کنیم. با این حال، می‌دانیم که بازی Redfall قرا است از بازی کوآپ تا ظرفیت ۴ نفر پشتیبانی کند. بتسدا در بیانیه‌ای که برای توضیح درباره‌ی این اثر منتشر کرده، بیان می‌کند: «بازی Redfall به‌صورت یکپارچه امکان بازی تک‌نفره و چندنفره را فراهم می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد یا به‌تنهایی خطر کنند و به مبارزه با تاریکی بروند یا اینکه نهایتاً با سه نفر از دوستانشان و در قالب کوآپ ۴ نفره به مبارزه با این خون‌آشام‌ها بروند. هم‌تیمی‌ها می‌توانند قهرمان‌های مختلفی را امتحان کرده و با ترکیب قدرت‌های متفاوت خود بر سپاه خون‌آشام‌ها و پیروان آن‌ها غلبه کنند.»

در کنار این موضوع، توضیحات ارائه‌شده در سایت بتسدا جزییات بیشتری از پیش‌زمینه‌ی داستان و جهان بازی Redfall روایت می‌کند. در این توضیحات نوشته شده است: «شهر عجیب جزیره‌ای رِدفال، واقع‌شده در ماساچوست، در محاصره لژیون خون‌آشام‌ها است که راه خورشید را به جزیره مسدود و جزیره را از جهان بیرون کاملاً جدا کرده‌اند. تعدادی بازمانده در مقابل این دشمنان شیطانی که شهر را تا خشک کردن آخرین خون زنده‌ درون آن تهدید می‌کنند، گیر افتاده‌اند. شما باید قهرمان خود را از طریق فهرست شخصیت‌های گوناگون بازی‌ انتخاب کرده و با دوستان خود تیمی عالی از شکارچیان خون‌آشام‌ها تشکیل داده و به مصاف با آن‌ها بروید.»

بازی Redfall قرار است به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس/ اس و کامپیوترهای شخصی منتشر شود. تاکنون نامی از نسخه‌ی ایکس‌باکس وان به زبان نیامده است و به همین خاطر به احتمال زیاد می‌توانیم تصور کنیم که این بازی برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت عرضه نخواهد شد. طبق معمول، بازی در همان روز عرضه برای سرویس اشتراکی «ایکس‌باکس گیم پس» خواهد آمد و بازیکنان می‌توانند از این طریق آن را به‌راحتی تجربه کنند. باید منتظر بمانیم و ببینم مایکروسافت در چه هنگامی نمایش‌های بیشتری را از بازی جدید آرکین نشان خواهد داد.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی جدید سازندگان دیس‌آنرد به نام Redfall معرفی شد؛ اکشن چندنفره‌ی خون‌آشامی اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala