استودیو سازنده‌ این بازی یعنی «کانترپلی گیمز» (Counterplay Games) و شرکت «گیرباکس» (Gearbox) اعلام کرده‌اند که بازی Godfall قرار است در تاریخ ۱۹ مرداد (۱۰ اوت ۲۰۲۱) برای کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ منتشر شود. همچنین قرار است در همان روز یک بسته‌ی الحاقی جدید با نام «آتش و تاریکی» (Fire & Darkness) برای این بازی عرضه شود. این بسته‌ی الحاقی ۲۰ دلار خواهد بود. علاوه بر آن، به‌روزرسانی رایگانی هم با نام Lightbringer برای «گادفال» منتشر خواهد شد.

  • Godfall، بازی انحصاری PS5، احتمالا روی PS4 هم عرضه می‌شود

بارهای زیادی شاهد بوده‌ایم که بازی‌های نسل هشتم نسخه‌ی ویژه‌ی نسل نهمی دریافت کرده‌اند و از مزیت‌های آن کنسول‌ها بهره‌مند شده‌اند. با این حال، در اینجا عکس این اتفاق رخ داده است که به‌صورت عادی بسیار کمتر شاهد آن بوده‌ایم. این بار سازندگان باید  بعضی از جلوه‌های بصری بازی را کاهش دهند تا پورت بازی Godfall برای پلی‌استیشن ۴ سازگار و مناسب از آب دربیاید. علیرغم اینکه کمی از جذابیت‌های بصری کم خواهد شد، مزیت نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ این است که این امکان را فراهم می‌کند تا مخاطبان گسترده‌تری فرصت تجربه‌ی این اثر را داشته باشند. از آنجایی که بازی نتوانسته با موفقیت خوبی همراه شود، شاید این شانس دوباره‌ای برای سازندگان باشد تا حداقل اوضاع بازی از نظر فروش کمی بهتر شود.

بازی Godfall

بسته‌ی الحاقی جدید بازی یک قلمرو جدید، خط داستانی تازه و همچنین غنیمت‌های جمع‌کردنی جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد تا در مجموع محتوای بازی پیش از پیش شود. دشمنان جدیدی هم در بسته‌ی الحاقی Fire & Darkness وجود خواهند داشت. این بسته‌ی الحاقی هم‌زمان با نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

برخلاف بسته‌ی الحاقی بزرگ بازی که باید خریداری شود، محتوای رایگان Lightbringer به‌صورت رایگان برای همه‌ی بازیکنان بازی Godfall در دسترس خواهد بود. این به‌روزرسانی رایگان حالت‌ جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد و همچنین دارای آیتم‌های جدید و بیش از ۵۰ ست زره‌ متفاوت خواهد بود که توانایی‌های گوناگونی به بازیکنان می‌دهد. همچنین حالتی اضافه شده که به شما این اجازه را می‌دهد تا خودتان و دیگر بازیکنانی که خط اصلی بازی را تمام کرده و در حال تجربه‌ی محتوای پس از آن هستید، در کنار هم در بخش‌های مختلف بازی ماجراجویی کنید.

بازی Godfall در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی در دسترس است و نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ هم به‌زودی منتشر خواهد شد. در گذشته اعلام شده بود که این بازی انحصاری‌ زمان‌دار سونی خواهد و این یعنی ممکن است Godfall در آینده برای ایکس‌باکس هم عرضه شود. اگرچه بازی نتوانسته موفق شود و به اهداف خود برسد اما سازندگان با عرضه‌ی به‌روزرسانی‌های متفاوت یا بسته‌های الحاقی جدید سعی دارند تا وضعیت بازی را بهبود ببخشند و بتوانند مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند. اگر بازی برای سرویس پلی‌استیشن پلاس عرضه شود، این احتمال وجود دارد که سازندگان در کوتاه‌مدت بتوانند به‌صورت راحت‌تری به این هدف دست پیدا کنند.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تاریخ عرضه‌ی Godfall برای پلی‌استیشن ۴ مشخص شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala