شرکت الکترونیک آرتز (EA)، همه‌ی گسترش‌دهنده‌های عنوان پرطرفدار و محبوب Star Wars: Battlefront را برای اکس‌باکس وان رایگان کرد. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر با گیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید. الکترونیک آرتز اعلام نمود که از امروز به‌صورت رسمی، کاربران سرویس EA Access می‌توانند همه‌ی گسترش‌دهنده‌های بازی Star Wars: Battlefront را به‌شکل کاملا رایگان دریافت و […]

همه‌ی گسترش‌دهنده‌های Star Wars: Battlefront رایگان بر روی اکس‌باکس وان تجربه کنید

شرکت الکترونیک آرتز (EA)، همه‌ی گسترش‌دهنده‌های عنوان پرطرفدار و محبوب Star Wars: Battlefront را برای اکس‌باکس وان رایگان کرد. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر با گیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

الکترونیک آرتز اعلام نمود که از امروز به‌صورت رسمی، کاربران سرویس EA Access می‌توانند همه‌ی گسترش‌دهنده‌های بازی Star Wars: Battlefront را به‌شکل کاملا رایگان دریافت و تجربه کنند. این گسترش‌دهنده‌ عبارت هستند از: Outer Rim ،Bespin ،Death Star و Rogue One: Scarif. اعضای EA Access همچنین می‌توانند از این پس در نقش هر قهرمانی در Star Wars: Battlefront بازی کنند (از Greedo تا Lando Calrissian و Jyn Erso)، در همه‌ی مپ‌های بازی به بازی بپردازند و از مودهای مختلف بازی لذت ببرند.

پیش از این، بازی Star Wars Battlefront نیز برای مشترکین EA Access رایگان شده بود. همچنین طبق اعلام توئیتر EA Access، بازی‌های Titanfall 2 و Battlefield 1 به‌زودی برای کاربران اکس‌باکس وان که در سرویس ذکر شده عضو هستند، رایگان خواهد شد.

منبع متن: gamefa