بلوهول (Bluehole) از تاخیر در عرضه‌ی عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds و انتشار آن در سه‌ماهه‌ی آخر ۲۰۱۷ خبر داده است. PlayerUnknown’s Battlegrounds هم‌اکنون برروی سرویس دسترسی زودرس استیم قرار دارد و تاکنون عملکرد خوبی داشته و موفق به فروش ۴ میلیون نسخه شده است. با این حال، کسانی که می‌خواهند نسخه‌ی کامل و اصلی آن را تجربه […]

عرضه‌ی نسخه‌ی کامل PlayerUnknown’s Battlegrounds با کمی تاخیر مواجه خواهد بود

بلوهول (Bluehole) از تاخیر در عرضه‌ی عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds و انتشار آن در سه‌ماهه‌ی آخر ۲۰۱۷ خبر داده است.

PlayerUnknown’s Battlegrounds هم‌اکنون برروی سرویس دسترسی زودرس استیم قرار دارد و تاکنون عملکرد خوبی داشته و موفق به فروش ۴ میلیون نسخه شده است. با این حال، کسانی که می‌خواهند نسخه‌ی کامل و اصلی آن را تجربه کنند، باید کمی بیشتر صبر کنند.

برندن گرین ملقب به PlayerUnknown، طی پستی در Steam Community اعلام کرده است که بازی Battlegrounds تا قبل از پایان سه‌ماهه‌ی آخر سال ۲۰۱۷ به انتشار می‌رسد. در ابتدا، قرار بود که این عنوان تا ماه اُکتبر عرضه شود، اما حال با کمی تاخیر مواجه شده و طی سه‌ماهه‌ی آخر ۲۰۱۷ منتشر می‌گردد. البته مشخص نیست که منظور برندن گرین از سه‌ماهه‌ی آخر ۲۰۱۷، سه‌ماهه‌ی سال تقویمی ۲۰۱۷ است یا سال مالی آن. اگر منظور وی سال مالی ۲۰۱۷ باشد، باید انتظار انتشار این بازی تا قبل از مارس ۲۰۱۸ را داشته باشیم.

برندن گرین درباره‌ی دلیل تاخیر در عرضه‌ی Battlegrounds گفته است:

من به این موضوع پی بردم که محدود کردن زمان انتشار بازی به یک ماه خاص، می‌تواند از ارائه‌ی عنوانی ویژه و برجسته جلوگیری کند و اگر به موقع منتشر نگردد، باعث ناامیدی طرفداران شود.

علاوه بر این، گرین به این موضوع نیز اشاره کرده است که تیم سازنده به ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های هفتگی و ماهیانه برای Battlegrounds تا انتشار کامل آن ادامه می‌دهد و سازندگان می‌خواهند که بهترین نسخه‌ی ممکن را عرضه کنند.

بلوهول و برندن گرین، به دنبال افزودن افکت‌های جدید هوا، پشتیبانی از مادها، بخش زامبی و همچنین دو نقشه‌ی جدید با تم‌های برفی و بیابانی به Battlegrounds هستند. چند روز قبل نیز دو تصویر جدید از نقشه‌ی بیابانی این عنوان منتشر شدند.

PlayerUnknown’s Battlegrounds با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار آمریکا برروی سرویس دسترسی زودرس استیم منتشر شده است. این بازی با تاخیر، در سه‌ماهه‌ی آخر ۲۰۱۷ به‌صورت کامل برای رایانه‌های شخصی و همچنین ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان ایکس عرضه می‌شود. با این حال، در حال حاضر معلوم نیست که نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ برای این عنوان در کار است یا خیر.

منبع متن: gamefa