اسلج‌همر گیمز اعلام کرده است که حالت Theater در Call of Duty: WW2 وجود نخواهد داشت. موسس و مدیر اسلج‌همر گیمز یعنی مایکل کاندری (Micheal Condrey)، در جواب به سوال یکی از طرفداران در توئیتر راجع به حالت Theater بازی Call of Duty: WW2، چنین گفته است: این حالت در بازی وجود نخواهد داشت و […]

Call of Duty: WW2 شامل حالت Theater نمی‌شود

اسلج‌همر گیمز اعلام کرده است که حالت Theater در Call of Duty: WW2 وجود نخواهد داشت.

موسس و مدیر اسلج‌همر گیمز یعنی مایکل کاندری (Micheal Condrey)، در جواب به سوال یکی از طرفداران در توئیتر راجع به حالت Theater بازی Call of Duty: WW2، چنین گفته است:

این حالت در بازی وجود نخواهد داشت و بسیار متاسفم، اما عملکرد Share در پلی‌استیشن ۴ برای ضبط و آپلود بسیار قوی است.

حالت Theater این اجازه را به بازیکنان می‌دهد که علاوه بر مشاهده‌ی دوباره‌ی بازی و گیم‌پلی خود، با هم به تماشای آن از زوایا و چشم‌اندازهای مختلف بپردازند. آخرین نسخه‌ی سری Call of Duty که از این حالت بهره می‌برد، Black Ops 3 بود که در سال ۲۰۱۵ انتشار یافت.

از مهم‌ترین اخبار مرتبط با Call of Duty: WW2 می‌توان به اعلام تاریخ رونمایی از بخش زامبی آن اشاره کرد. همچنین در هفته‌ی گذشته، اسلج‌همر گیمز عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوئیچ این بازی را برای دومین بار تکذیب کرد. 

Call of Duty: WW2 در ۳ نوامبر مصادف با ۱۲ آبان برروی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

منبع متن: gamefa