باندای نامکو شراکت و همکاری خود با کانترپلی گیمز (Counterplay Games) برای عرضه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی عنوان Duelyst را اعلام کرده است. با ثبت این شراکت، از این پس، کانترپلی گیمز برروی توسعه‌ی Duelyst تمرکز می‌کند و دیگر راجع به انتشار و بازاریابی این بازی نگرانی نخواهد داشت و باندای نامکو این وظایف را بر […]

باندای نامکو با کانترپلی گیمز برای عرضه‌ Duelyst برروی رایانه‌های شخصی همکاری می‌کند

باندای نامکو شراکت و همکاری خود با کانترپلی گیمز (Counterplay Games) برای عرضه‌ی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی عنوان Duelyst را اعلام کرده است.

با ثبت این شراکت، از این پس، کانترپلی گیمز برروی توسعه‌ی Duelyst تمرکز می‌کند و دیگر راجع به انتشار و بازاریابی این بازی نگرانی نخواهد داشت و باندای نامکو این وظایف را بر عهده می‌گیرد.

جوون هوانگ (Joon Hwang)، مدیر ارشد بازی‌های دیجیتالی باندای نامکو، درباره‌ی همکاری با کانترپلی نظر خود را به اشتراک گذاشته و گفته است:

کانترپلی شهرت و سابقه‌ی درخشانی دارد و باعث افتخار است که در کنار سازندگان مستعد عناوین نمادینی نظیر Diablo 3 و Ratchet and Clank کار کنیم. ما مشتاق همکاری با تیم کانترپلی هستیم تا به مجموعه‌ی بازی‌های رایگان باندای نامکو تنوع ببخشیم، درحالی که گیم‌پلی غنی و درگیرکننده‌ای را برای طرفداران و بازیکنان جدید Duelyst به ارمغان بیاوریم.

اگر آشنایی زیادی با Duelyst ندارید، باید بگوییم که با یک بازی کارتی روبه‌رو هستید که عناصر استراتژی نوبتی را نیز با خود به همراه دارد. در این بازی، شما می‌توانید کارت‌های مختلفی را برای افزودن به دسته‌ی خود کسب کنید و استراتژی‌های مخصوص خود را بچینید. چیزی که Duelyst را از دیگر عناوین هم‌سبک خود متمایز می‌کند، گیم‌پلی مخصوص و نوبتی آن است.

علاوه بر این‌ها، اخیراً کانترپلی گیمز از گسترش‌دهنده‌ی جدید Duelyst با نام Unearthed Prophecy رونمایی کرده است. این گسترش‌دهنده که در ۱۱ ژوئیه (۲۰ تیر) منتشر می‌شود، ۹۴ کارت جدید را به بازی اضافه می‌کند.

Duelyst هم‌اکنون به‌صورت رایگان برروی رایانه‌های شخصی از طریق استیم در دسترس است.

منبع متن: gamefa