دمار دروزان (DeMar DeRozan) موفق شد با افتخار، اولین ورزشکاری باشد که عکسش بر روی کاور نسخه مخصوص کانادا قرار خواهد گرفت. اگر چه کایری ایروینگ ( Kyrie Irving) در گذشته به عنوان ورزشکاری انتخاب شد که عکسش بر روی کاور NBA 2K18 قرار بگیرد، اما ۲K چندی پیش اعلام کرد که برای اولین بار در این […]

برای اولین بار در تاریخ، NBA 2K18 کاور مخصوص برای منطقه کانادا خواهد داشت

دمار دروزان (DeMar DeRozan) موفق شد با افتخار، اولین ورزشکاری باشد که عکسش بر روی کاور نسخه مخصوص کانادا قرار خواهد گرفت.

اگر چه کایری ایروینگ ( Kyrie Irving) در گذشته به عنوان ورزشکاری انتخاب شد که عکسش بر روی کاور NBA 2K18 قرار بگیرد، اما ۲K چندی پیش اعلام کرد که برای اولین بار در این سری، نسخه مخصوص کانادا، کاور متفاوتی خواهد داشت و عکس ورزشکار دیگری بر روی آن قرار خواهد گرفت. طبق اعلام  ۲K، ورزشکاری که برای این نسخه در نظر گرفته شده است، گارد حمله‌ای تیم Toronto Raptors یعنی دمار دروزان (DeMar DeRozan)‌ خواهد بود و این بازیکن کسی است که عکسش بر روی کاور نسخه کانادای این بازی محبوب قرار خواهد گرفت.

این اولین باری است که برای کانادا کاور جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است و انتخاب دروزان برای این کار، انتخاب مناسبی است. دروزان در تیم Raptors به عنوان یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان شناخته می‌شود که همیشه تاثیر زیادی در نتایج تیمش داشته است و به عنوان یکی از موفق‌ترین بازیکنان تیمش همیشه با روحیه‌ای جنگنده و مبارزه طلب در زمین حاضر شده است.

دروزان در کنفرانسی خبری خطاب به گزارشگران و حاضران اعلام داشت:

افتخار بزرگی است که به عنوان اولین بار در سری NBA 2K، از عکس من در نسخه مربوط به کانادا استفاده شده است و پس از هشت سال حضور در Raptors، به نوعی نماینده تیم خود به شمار می‌روم. در اینجا طرفداران و علاقه‌مندان بسیار تا بسیار مشتاق بسکتبال هستند و علاقه شدیدی به این رشته ورزشی دارند؛ بنابراین این موضوع بسیار جذاب است که [به سازندگان] کمک کنم تا یک کاور جدید، مختص این افراد ساخته شود.

NBA 2K18 در تاریخ ۲۹ سپتامبر (جمعه هفتم مهر ۹۶) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ۳۶۰، پلی‌استیشن ۴ و ۳ و همینطور رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین یک نسخه ویژه هم از این بازی منتشر خواهد شد که عکس شکیل اونیل (Shaquille O’Neal) به عنوان کاور آن انتخاب شده است. برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به این بازی با گیمفا همراه باشید.

منبع متن: gamefa