چند روز پیش شرکت Krafton  به‌‌صورت رسمی اعلام کرد که انیمیشن سریالی بازی محبوب PUBG قرار است توسط نتفلیکس ساخته شود. نکته‌ی مهم این است که آدی شانکر (Adi Shankar) وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. شانکار تهیه‌کننده‌ی انیمیشن موفق و تحسین‌شده‌ی کسلوانیا هم بوده است. البته، شانکر روی بعضی از دیگر آثار انیمیشنی نتفلیکس که بر اساس بازی‌ها ساخته‌ شده‌اند، کار کرده است.

پابجی

البته، ما در حال حاضر جزئیات زیادی از این انیمیشن نمی‌دانیم و مشخص نیست که قرار است چگونه باشد. خارج از تأیید رسمی ساخت این انیمیشن، چیز بیشتری در حال حاضر اعلام نشده است. البته، این اولین باری نیست که می‌شنویم شرکت Krafton علاقه‌ دارد تا جهان پابجی و داستان پس‌زمینه‌ی آن را گسترش دهد. در واقع، آن‌ها در این چند سال اخیر برای رسیدن به این هدف تلاش کرده‌اند. با این حال، در گذشته اعلام شده بود که علاوه بر خود بازی پابجی این هدف از طریق آثار دیگر مرتبط با پابجی هم ادامه خواهد داشت. این انیمیشن هم می‌تواند فرصت مناسبی باشد که هم زمینه‌سازی‌هایی برای جهان این بازی ایجاد کند و هم مخاطبان بیشتری را به‌سوی پابجی بکشاند.

علیرغم اطلاعات کم درباره‌ی این پروژه، تهیه‌کننده سریال انیمیشنی پابجی در بخشی از بیانیه‌ی خبری خود اعلام کرد که منتظریم تا به همه نشان دهیم که برنده شدن چگونه به نظر خواهد رسید. برای توصیف این موضوع، او از عبارت انگلیسی ” Winner winner chicken dinner!” استفاده کرده است که طرفداران پابجی هم با آن آشنا هستند و پس از هر دور بازی برای برنده نشان داده می‌شود. این می‌تواند به معنای این باشد که به احتمال زیاد انیمیشن پابجی هم مانند بازی‌ اصلی دارای مضمون بتل‌ رویال خواهد بود. البته، این یک حدس و گمان است و هیچ جزییاتی دقیقی از چگونگی این پروژه اعلام نشده است.

پابجی

  • نتفلیکس انیمیشن‌های سریالی اسپلینتر سل و فار کرای را خواهد ساخت

با وجود که شانکر در این پروژه نقش مهمی خواهد داشت، به نظر می‌رسد که فارغ از اینکه پروژه درباره‌ی چه چیزی باشد، کاملاً در آن سکانس‌های اکشن خواهیم دید. علاوه بر انیمیشن سریالی کسلوانیا، مدتی پیش اعلام شد که شانکر با همکاری نتفلیکس و یوبی‌سافت روی انیمیشن Captain Laserhawk: A Blood Dragon Remix کار کند که در واقع بر اساس بسته‌ی الحاقی بلاد دراگون بازی فار کرای ساخته خواهد شد. البته، این انیمیشن قرار است درباره‌ی شخصیت جدیدی به نام کاپیتان لیزرهاوک باشد.

هنوز هیچ‌ اطلاعاتی از تاریخ احتمالی پخش پروژه‌ی انیمیشن پابجی اعلام نشده است و برای اطلاعات بیشتر همچنان باید صبر کنیم. نظر شما چیست؟ آیا به آینده‌ی این پروژه امیدوار هستید؟

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته مجموعه‌ی انیمه‌ای پابجی توسط نت‌فلیکس ساخته خواهد شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala