با یک قسمت دیگر از طرح معرفی بازی‌های شاخص موبایل همراه شما هستیم. در این قسمت سعی کرده‌ایم تا بازی‌های متنوع‌تر از ژانرهای مختلفی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید ...

Castle Creeps TD

پلتفرم: Android , iOS , Windows

بازی جذاب Castle Creeps TD یکی دیگر از بازی‌های اسمارتفون‌های اندرویدی در سبک استراتژیک می‌باشد که قصد داریم تا آن را برای شما عزیزان معرفی کنیم. شما در این بازی باید با استراتژی‌های به موقع و عالی قلعه‌های خود را ساخته و در برابر دشمنان، ملت و قوم خود را حفظ نمایید. امکانات و استحکامات بسیار جالبی در این بازی برای شما در نظر گرفته شده است که باعث می‌شود تا قلعه شما کاملا غیر قابل نفوذ گردد.

در بازی Castle Creeps TD شما به راحتی می‌توانید با دوستان خود و همچنین با تمامی بازیکنان از سرتاسر جهان به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید. همچنین امکانات بسیار زیادی نیز در نظر گرفته شده است که حتی قابل ارتقاء نیز می‌باشند و راه ارتقاء آن نیز گذراندن موفقیت آمیز مراحل است. لازم به ذکر است شما بعد از حملات خود و شکست دادن دشمنانتان می‌توانید تمامی منابع و اندوخته‌های دشمنانتان را به یغما ببرید که در ارتقاء سطح شما بسیار موثر خواهد بود.

مروری بر ویژگی‌های بازی Castle Creeps TD:

ساخت قلعه‌های مستحکم و غیر قابل نفوذ

وجود امکانات بسیار عالی و قابلیت ارتقاء داشتن هرکدام

قابلیت ارتقاء نیروها

گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز

دارا بودن امتیاز بسیار عالی در گوگل پلی

ارتباط داشتن با دوستان و دیگر بازیکنان از سرتاسر جهان

Modern Warplanes

پلتفرم: Android , iOS , Windows

بازی هیجان انگیز و جذاب Modern Warplanes یکی از جالب ترین بازی‌های منتشر شده در قالب نبردهای هوایی برای اسمارتفون‌های اندرویدی می‌باشد که معرفی آن را برای شما در نظر گرفته‌ایم. شما در این بازی جذاب و هیجان انگیز در نقش یک خلبان ارتش ورود خواهید کرد و نبرد با دشمنان را با بهره‌گیری از جدیدترین جنگنده‌ها تجربه می‌کنید.

Modern Warplanes اثری شاخص از استدیوی بازیسازی GD Company است. بازی دارای ویژگی‌های بسیار زیادی می‌باشد که می‌توان به مهم‌ترین آن یعنی داشتن گرافیکی بسیار خیره کننده و جذاب اشاره کرد که تجربه بازی را بشدت واقع‌گرایانه کرده است. این بازی قابلیت آنلاین نیز دارد، بطوریکه شما به راحتی می‌توانید با بازیکنان و کاربران دیگر از سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کرده و با آن‌ها به رقابت بپردازید.

در این بازی برای شما بیش از 12 مدل جنگنده و بیش از 30 نوع موشک و سلاح‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که این موضوع باعث شده تا کاربران زیادی از سرتاسر جهان این بازی را دریافت نموده و امتیاز بالایی را نیز در گوگل پلی به دست بیاورد. یکی از نکات برجسته این بازی قابلیت اجرا در حالت آفلاین می‌باشد.

خلاصه ای از ویژگی‌های بازی هیجان انگیز و جذاب Modern Warplanes :

داشتن گرافیک بسیار جذاب و هیجان انگیز

قابلیت آفلاین و آنلاین بازی

وجود بیش از 12 مدل جنگنده

وجود بیش از 30 مدل موشک و سلاح

در نظر گرفتن امکانات مجزا برای هر جنگنده

 

Nitro Nation Online

پلتفرم: Android , iOS , Windows

Nitro Nation Online یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز از سری بازی‌های مسابقه‌ای برای اسمارتفون‌های اندرویدی است. در بازی هیجان‌انگیز Nitro Nation Online برای شما کاربران خودروهای بسیار پیشرفته‌ای در نظر گرفته شده است که با جمع‌آوری امتیازات از مراحل می‌توانید آن‌ها را آزاد کرده و به ادامه مسابقات و به کسب قهرمانی‌های متعدد بپردازید.

نکته حائز اهمیتِ این بازی که سبب شده تا یکی از برترین بازی‌های دنیای ماشین به حساب بیاید، آنلاین بودن آن است که همین امر سبب شده تا امکانات و قابلیت‌های بسیار متعددی در بازی شکل گیرد. همچنین در Nitro Nation Online شما می‌توانید دوستانتان را به مسابقات دعوت نمایید، همچنین می‌توانید به راحتی با تمامی بازیکنان در سرتاسر جهان ارتباط برقرار کرده و به رقابت بپردازید که این ویژگی بسیار مهم سبب شده تا بازی دارای جذابیت خاصی شود.

Nitro Nation Online دارای یک گرافیک فنی خوبی است و صداگذاری ویژه این بازی سبب شده تا شما در حین انجام آن به اوج هیجان دست یابید. همچنین شما می‌توانید با ایجاد مسابقات چند نفره دوستان خود را دعوت کنید و یک دوره مسابقات خاص با جوایز و امتیازات گسترده به راه بیندازید. بازی هیجان انگیز Nitro Nation Online دارای رنکینگ جهانی نیز می‌باشد و شما توانایی مشاهده نفرات برتر را دارید و همچنین می‌توانید جایگاه خود در جهان را مشاهده کنید و این چالش خوبی را در شما برای ارتقا سطح بازی ایجاد می‌کند. این بازی به اینترنت، حداقل 1.5 گیگ فضای خالی و رم 1 گیگ نیاز دارد.

مروری بر برخی از ویژگی‌های بازی هیجان انگیز Nitro Nation Online :

توانایی دعوت و ارتباط داشتن با دوستان

توانایی ارتباط با سایر بازیکنان از سرتاسر جهان

گرافیک زیبا

صداگذاری بسیار عالی و هیجان انگیز

امکان ایجاد مسابقات چند نفره آنلاین

دارا بودن امتیاز 4.4 از گوگل پلی

Tiny Armies – Online PvP Clas

پلتفرم: Android , iOS , Windows

بازی جذاب و هیجان انگیز Tiny Armies – Online PvP Clash یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک برای دستگاه‌های اندرویدی است که قصد معرفی آن را برای شما عزیزان داریم.

شما بعد از ورود به بازی بدون معطلی باید ارتش و ملیت خود را تشکیل دهید، ارتشی و ملیتی با قابلیت‌های خاص و منحصر به فرد که یقینا فکر و تمرکز بسیار زیادی را باید برای این امر صرف کنید. در Tiny Armies – Online PvP Clash باید با بهره گیری و به کار بردن  استراتژی‌های به موقع و سریع ابتدا خود را در برابر حملات دشمنانتان استوار نموده و در ادامه بر آن‌ها بتازید و اقوام مختلفی را به نابودی کشانده و تمامی اموال و دارایی‌های آن‌ها را به سود خود مصادره نمایید که همین امر سبب پیشرفت شما خواهد شد.

یکی از ویژگی های این بازی آنلاین بودن و سرعت بالا در اجرا بازی می‌باشد که سبب شده کاربر بدون معطلی و یا دغدغه‌ای برای قطعی بازی به کار خود ادامه دهد که این مهم به تنهایی می‌تواند در پیشرفت و محبوبیت این بازی بیفزاید.

شما در Tiny Armies – Online PvP Clash می‌توانید به صورت همزمان با 8 قوم به درگیری مستقیم بپردازید که قطعا ارزش، جذابیت و هیجان بازی را برایتان بسیار بالا خواهد برد. همچنین بعد از شکست رقیبان به راحتی تمامی اندوخته‌های آنان را به یغما خواهید برد. بازی Tiny Armies – Online PvP Clash دارای 3 نقشه منحصر به فرد نیز می‌باشد و همچنین دارای 5 شخصیت قهرمان خاص که با به دست آوردن آن‌ها می‌توانید تا حدود بسیار زیادی در برابر حملات دشمنانتان بیمه شوید.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید تمامی امکانات موجود در بازی را پله به پله ارتقاء دهید. برای شما در بازی معجون و اکسیر‌های خاصی که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است.

خلاصه ای از ویژگی‌های بازی Tiny Armies – Online PvP Clash :

آنلاین بودن و سرعت بالای اجرای بازی

قابلیت درگیری با 8 نفر به صورت همزمان

دارا بودن 3 نقشه منحصر به فرد

وجود 5 شخصیت قهرمان خاص

ارتقاء امکانات تا حد بسیار عالی

وجود اکسیر و معجون با ویژگی‌های خاص

Racing Xtreme – Bestv Driver 3

پلتفرم: Android

بازی Racing Xtreme – Bestv Driver 3D یک عنوان عالی با موقعیت‌های چالش برانگیز در زمینه رانندگی است که برای اسمارتفون‌های اندرویدی منتشر شده و توانسته تا امتیاز بالایی را نیز از گوگل پلی به دست آورد.

در حقیقت اگر می‌خواهید یک عنوان ریسینگ که تمام فکر و ذهن شما را درگیر خود کند و خستگی و فکر و خیال زندگی را از شما دور کند، تجربه کنید، بی شک بازی Racing Xtreme – Bestv Driver 3D گزینه‌ای عالی در این زمینه است. بازی دارای بیش از 30 مدل از انواع ماشین‌های اسپرت است که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص ساخته و طراحی شده می‌باشد که شما می‌توانید با گذراندن تمامی مراحل و به دست آوردن امتیاز حداکثری آن‌ها را تصاحب نمایید.

در Racing Xtreme – Bestv Driver 3D برای شما عزیزان مسابقات روزانه با امتیازات و جوایز بسیار زیاد در نظر گرفته شده است. همچنین در این بازی موقعیت‌های بسیار زیادی از قبیل پالایشگاه‌های متروک و سرزمین‌های بی آب و علف و نیروگاه‌های برق رها شده وجود دارد که سبب شده تا بازی کاملا واقعی به نظر بیاید. لازم به ذکر است که این بازی از نظر نحوه‌ی ساخت بسیار عالی و دارای یک گرافیک 3 بعدی نیز می‌باشد. همچنین برای شما فروشگاهی نیز در نظر گرفته شده تا بتوانید ماشین‌ها را آنطور که سلیقه تان است تغییر دهید چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ قدرت موتوری.

مروری کوتاه بر ویژگی‌های بازی Racing Xtreme – Bestv Driver 3D :

داشتن مسابقات روزانه با جوایز بسیار عالی

دارا بودن موقعیت‌ها و مکان‌های بسیار جذاب

دارای گرافیک بسیار خیره کننده و 3 بعدی

قابلیت ارتقاء برای خودروها

وجود بیش از 30 مدل از انواع جیپ و ماشین‌های اسپرت

دارا بودن امتیاز بسایر بالا از گوگل پلی

دوستان عزیز امیدواریم بازی‌های معرفی شده در این هفته مورد قبول شما قرار گرفته باشد. در پایان خوشحال می‌شویم دیدگاه خود در مورد این بازی‌ها را به اشتراک گذاشته و یا نظر خود در مورد بازی‌هایی که این مدت بر روی موبایل تجربه کرده‌اید را به اشتراک بگذارید ...

منبع متن: pardisgame