صحبت‌های Insomniac Games درباره شباهت‌های میان Sunset Overdrive و Spider-Man

ماجراجویی جدید "پیتر پارکر" هم‌اکنون توسط استودیو Insomniac Games در دست ساخت است. آن‌ها در بیانیه‌ای جدید از تجربیاتی که در زمان توسعه بازی انحصاری Xbox One یعنی Sunset Overdrive کسب کرده‌اند، و اثرات آن برروی Spider-Man صحبت کرده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameTransfers آقای "برایان اینتیهار" (Bryan Intihar) به عنوان کارگردان و طراح بازی توضیح می‌دهد که در اصل زمانی در یکی از نقد‌های Sunset Overdrive از آن‌ها به عنوانی استودیویی مناسب برای ساخت یک بازی براساس Spider-Man نام برده شده است. "زمانی که چند سال پیش یکی از نقد‌های Sunset Overdrive را مرور می‌کردم، به یاد دارم که در یکی از آن‌ها گفته شد بود که Insomniac Games بهترین گزینه برای ساخت یک بازی برمبنای Spider-Man است؛ من هم آن را جدا کردم و برای Sony فرستادم. "

"به نظرم ساخت یک بازی جهان‌باز همانند Sunset Overdrive کمک بسیاری به ما کرد و به ما چیزی برای شروع داد ولی در همین حین، Spider-Man یگانگی و منحصر به فردی خاصی برای‌مان به ارمغان آورد؛ Sunset بیشتر درباره زحمت‌کشیدن و به دنبال چیزی رفتن بود ولی Spider-Man می‌تواند هرجایی برود و هرکاری انجام دهد. Sunset در الهام و پیاده‌سازی ویژگی‌های خاص Spider-Man کمک بسیاری به ما کرد ولی ما هم‌چنان همان سبک و روش لذت‌بخش و سرگرم‌کننده را دنبال خواهیم کرد."

پس به نظر می‌رسد افرادی که Sunset Overdrive را بازی کرده‌اند، در هنگام تجربه Spider-Man با یک یا چند چیز آشنا روبرو شوند. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame