پس از گذشت یک سال از انتشار Unbox: Newbie’s Adventure برروی رایانه‌های شخصی، این عنوان در اواخر این ماه به پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان راه می‌یابد و همچنین در اواخر سال جاری برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌گردد. عنوان Unbox: Newbie’s Adventure شما را در نقش جعبه‌ای به نام نیوبای (Newbie) قرار می‌دهد که در مکان‌های […]

نسخه‌های کنسولی Unbox: Newbie’s Adventure به‌زودی عرضه می‌شوند

پس از گذشت یک سال از انتشار Unbox: Newbie’s Adventure برروی رایانه‌های شخصی، این عنوان در اواخر این ماه به پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان راه می‌یابد و همچنین در اواخر سال جاری برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌گردد.

عنوان Unbox: Newbie’s Adventure شما را در نقش جعبه‌ای به نام نیوبای (Newbie) قرار می‌دهد که در مکان‌های رنگارنگ و زیبایی نظیر کوهستان‌ها، سواحل و معابد غلت می‌خورد و می‌پرد و به ماجراجویی می‌‌پردازد. در این بازی با انفجارهای مختلف روبه‌رو می‌شوید و با دشمنان زیادی مبارزه می‌کنید، درحالی که آیتم‌ها، لباس‌ها و شخصیت‌های متنوعی را به دست می‌آورید.

Unbox: Newbie’s Adventure تم کلاسیک پلتفرمر خود را حفظ کرده و بخش چندنفره‌ای با قابلیت Split-Screen را نیز ارائه می‌دهد که تا چهار نفر می‌توانند در ۱۱ نقشه‌ی آن به رقابت بپردازند.

Unbox: Newbie’s Adventure با قیمت ۳۰ دلار آمریکا در ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان انتشار می‌یابد و در اواخر ۲۰۱۷ نیز برروی نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود. علاوه بر این، قرار است که نسخه‌ای از این عنوان با نام Signature برای پلی‌استیشن ۴ منتشر گردد که شامل بازی کامل با موسیقی متن، کتاب Making of Unbox و باکس‌آرت ویژه‌ای می‌شود.

منبع متن: gamefa