بایوور مدت زمان بسیاری است که برروی Anthem کار می‌کند؛ بیشتر از آن چیزی که شما فکرش را می‌کنید! به‌تازگی، مدیر بایوور یعنی آرون فلین (Aaron Flynn)، طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت CBC Radio اعلام کرده است که پنج سال از آغاز توسعه‌ی Anthem می‌گذرد: ما به‌عنوان یک ایده، نزدیک به پنج سال است که برروی […]

Anthem به مدت پنج سال است که در دست ساخت قرار دارد

بایوور مدت زمان بسیاری است که برروی Anthem کار می‌کند؛ بیشتر از آن چیزی که شما فکرش را می‌کنید!

به‌تازگی، مدیر بایوور یعنی آرون فلین (Aaron Flynn)، طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت CBC Radio اعلام کرده است که پنج سال از آغاز توسعه‌ی Anthem می‌گذرد:

ما به‌عنوان یک ایده، نزدیک به پنج سال است که برروی آن کار می‌کنیم.

صحبت‌های فلین این موضوع را نشان می‌دهد که بایوور به‌زودی پس از اتمام ساخت Mass Effect 3، کار برروی پروژه‌ی Anthem را آغاز کرده است. همچنین این بسیار امیدوارکننده است که بایوور زمان زیادی را صرف توسعه‌ی Anthem کرده و به جزئیات آن پرداخته است. البته باید توجه داشت که Mass Effect: Andromeda نیز توسعه‌ی طولانی مدتی داشته است.

از جدیدترین اخبار مرتبط با Anthem، می‌توان به انتشار جزئیات تازه‌ای از داستان آن اشاره کرد. در ضمن، بایوور توضیح داده است که Anthem مانند Star Wars عنوانی علمی-تخیلی محسوب می‌شود و همچنین، ترکیبی از ژانرهای مختلف است.

عنوان Anthem برای عرضه در پاییز ۲۰۱۸ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان برنامه‌ریزی شده است.

منبع متن: gamefa