نسخه رایانه‌های شخصی عنوان Root Letter، هم‌اکنون به واسطه شبکه استیم قابل دسترسی است. این عنوان که ۱۹.۹۹ دلار قیمت داشته، در این لحظه از ۲۵٪ تخفیف خرید به هنگام انتشار برخوردار بوده، و علاقمندان می‌توانند آن را با قیمت ۱۴.۹۹ دلار تهیه نمایند. این عنوان معمایی و ماجراجویی، اولین بار در ماه جون سال […]

نسخه رایانه‌های شخصی عنوان Root Letter منتشر شد

نسخه رایانه‌های شخصی عنوان Root Letter، هم‌اکنون به واسطه شبکه استیم قابل دسترسی است. این عنوان که ۱۹.۹۹ دلار قیمت داشته، در این لحظه از ۲۵٪ تخفیف خرید به هنگام انتشار برخوردار بوده، و علاقمندان می‌توانند آن را با قیمت ۱۴.۹۹ دلار تهیه نمایند.

این عنوان معمایی و ماجراجویی، اولین بار در ماه جون سال ۲۰۱۶، در کشور ژاپن برای پلی‌استیشن ویتا و پلی‌استیشن ۴ انتشار یافته، در حالی که نسخه‌های غربی آن نیز نوامبر همان سال در آمریکای شمالی و اروپا منتشر شدند. شایان ذکر بوده که نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ویتا این عنوان، به صورت جهانی تاکنون ۲۰۰ هزار نسخه فروش داشته‌اند.

نسخه رایانه‌های شخصی این بازی در زبان‌های انگلیسی، ژاپنی و چینی، محلی‌سازی شده است. در ادامه می‌توانید اطلاعات منتشر شده از این نسخه توسط شرکت Kadokawa Games را، مطالعه نمایید.

اطلاعات کلی

Root Letter، اولین نسخه از سری عناوین «بازی‌های معمایی Kadokawa» خواهد بود. این بازی کلکسیونی از ماجراجویی‌هایی بوده که رابطه انسانی را در فرهنگ و تاریخ ژاپن، بررسی می‌کنند. عنوان Root Letter در استان شیمانه اتفاق افتاده، سرزمینی با گذشته غنی و طبیعیت بسیار زیبا. بازیکنان به ماجراجویی برای کشف راز Fumino Aya خواهند پرداخت، دوست مکاتبه‌ای از زمان دبیرستان که پس از نوشتن یک نامه اسرارآمیز، ناپدید شده است. نامه‌ای که ۱۵ سال بعد به مقصد خود می‌رسد…

پیامی از تهیه کننده این عنوان آقای یوشیمی یاسودا (Yoshimi Yasuda)

Root Letter، اولین نسخه از سری عناوین «بازی‌های معمایی Kadokawa» بوده، که تلاش می‌کند تا فرهنگ و گذشته ژاپن را بازسازی نماید. Root Letter یک بازی معمایی است، که به خوبی مناطق شهری و روابط موجود میان مردم حاضر در استان شیمانه را، بازسازی خواهد کرد. من بسیار خوشحال هستم که بازی Root Letter، عنوانی غنی از زیبایی‌های منطقه‌ای ژاپن را، بر روی شبکه استیم منتشر کرده‌ایم. شرکت Kadokawa Games قصد دارد تا در آینده نزدیک، عناوین بیشتری بر روی این شبکه منتشر کند، پس لطفا همانند سال‌های قبل، به حمایت کردن از ما ادامه دهید.

منبع متن: gamefa