بازی Hidden Dragon Legend که به عنوان یک بازی اکشن سکوبازی ۲٫۵ بعدی شناخته می‌شود، راه خود را به پلتفرم های پلی‌استیشن ۴ و رایانه های شخصی باز خواهد کرد. شرکت Oasis Games، ناشر بازی‌های ویدیویی، به تازگی اعلام کرده که بازی اکشن سکوبازی ۲٫۵ بعدی Hidden Dragon Legend که یک عنوان چینی محسوب می‌شود، در ماه […]

عنوان Hidden Dragon Legend برای پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد

بازی Hidden Dragon Legend که به عنوان یک بازی اکشن سکوبازی ۲٫۵ بعدی شناخته می‌شود، راه خود را به پلتفرم های پلی‌استیشن ۴ و رایانه های شخصی باز خواهد کرد.

شرکت Oasis Games، ناشر بازی‌های ویدیویی، به تازگی اعلام کرده که بازی اکشن سکوبازی ۲٫۵ بعدی Hidden Dragon Legend که یک عنوان چینی محسوب می‌شود، در ماه آگست سال جاری برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

اطلاعات بسیاری از این بازی چینی در دست نیست اما با توجه به نمایش ها بازی، می‌توانیم بگوییم که Hidden Dragon Legend ترکیبی کودکانه از سری‌های Castlevania و Onimusha است و این موضوع، قطعا بسیار خوب و امیدوار کننده است. Hidden Dragon Legend، ترکیبی از سکوبازی، اکشن درگیر کننده و حل معما است.

شما می‌توانید در زیر، برخی از ویژگی های اصلی بازی Hidden Dragon Legend را مطالعه نمایید:

  • گیم‌پلی اکشن- اکشن H & S سکوبازی و دو و نیم بعدی که در زمان چین باستان جریان دارد.
  • بریدن و قطع کردن با استفاده از چند ضرب‌ها- دشمنان را با حملات گوناگون غافلگیر کنید. همچنین آن ها را با چند ضرب‌ها و توانایی های خیره کننده نابود کنید.
  • با مهارت و استایل مبارزه کنید- با استفاده از صاعقه، حملات مرگبار و بدل ها و ضد حملات زمان بندی شده، موج های مختلف دشمن را نابود کنید و حتی چند ضرب‌های بیشتری را تولید کنید.
  • آکروباتیک کار کنید- بپرید، شنا کنید و لبه ها را بگیرید. از دشمنان فرار کرده و مراحل را به دلخواه به اتمام برسانید. مراحل بازی با الهام از معماری چین باستان ساخته شده و با جزئیات زیادی هستند.
  • چالش‌های بسیار- معما های مختلف را حل کرده و همه قدرت ها و مهارت های خود را بر سر غولآخرهای سرسخت که جلوی پیشروی شما را می‌گیرند، اجرا کنید.
  • عمق غافلگیر کننده- در درخت مهارت بازی جس و جو کنید و مهارت های جدید را به دست آورید. با استفاده از سنگ های ارواح، این مهارت ها را به دست آورید و همچنین اسلحه ها و قدرت های قدرتمندی را برای خود کنید.
  • لذت و سرگرمی خالص- از گیم‌پلی عمیق بازی لذت ببرید و به مدت ۱۰ ساعت در آن غرق شوید.

بازی Hidden Dragon Legend در ماه آگست سال جاری برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد و البته باید بگوییم که بازی ۱۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. شما می‌توانید در زیر، تصاویر منتشر شده از بازی Hidden Dragon Legend را مشاهده نمایید:

منبع متن: gamefa