شهر نیویورک Spider-Man از Sunset Overdrive بزرگ‌تر خواهد بود

بازی جدید استودیوی Insomniac Games که Spider-Man باشد، عنوانی جهان‌باز خواهد بود و سوالی که همیشه برای این نوع از بازی‌ها وجود دارد، این است که نقشه آن تا چه حد بزرگ خواهد بود؟

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، حداقل بخشی از این سوال در حساب توئیتر سازندگان Spider-Man پاسخ داده شد. یکی از طرفداران از آن‌ها خواست که مقایسه‌ای بین نقشه Spider-Man و The Witcher 3: Wild Hunt انجام دهند که ظاهرا کارکنان  Insomniac Games قادر به انجام چنین مقایسه خاصی نبودند اما به جای آن یک کار دیگر انجام دادند و گفتند "چندین برابر بزرگ‌تر" از شهر Sunset خواهد بود.

قطعا این موضوع هم جالب می‌شود که بدانیم شهر نیویورک Spider-Man تا چه حد به شکل واقعی آن نزدیک است اما فعلا باید با همین اطلاعات صبر کنیم.

تاکنون تاریخ انتشار دقیق یا بازه زمانی خاصی برای عرضه Spider-Man از سوی سازندگان آن اعلام نشده اما این را می‌دانیم که بازی در سال 2018 منتشر می‌شود. همچنین شاون لیدن مدتی پیش گفته بود این عنوان در کنار چندین انحصاری بزرگ دیگر PS4 در نیمه اول سال 2018 در دسترس قرار می‌گیرد. 

ما در چند روز گذشته این را فهمیدیم که پیتر پارکر در بازی به مدت 8 سال Spider-Man بوده و مایلز مورالز هم به سازندگان اجازه می‌دهند سمت متفاوت این قهرمان دوست داشتنی را به نمایش بگذارند.

منبع متن: pardisgame