مقایسه شهر نیویورک عنوان Spider-Man و شهر Sunset عنوان Sunset Overdrive توسط اینسومنیاک‌گیمز (Insomniac Games)… Spider-Man عنوان جهان‌بازی است که توسط استودیوی اینسومنیاک‌گیمز در دست ساخت است. اما در این بین سوال اجتناب ناپذیری وجود دارد که همیشه پس از معرفی چنین عناوینی مطرح می‌شود و آن “میزان وسعت نقشه بازی؟” است. سازندگان در صفحه توئیتر خود به این […]

نقشه عنوان Spider-Man چندین برابر بزرگ‌تر از نقشه Sunset Overdrive است

مقایسه شهر نیویورک عنوان Spider-Man و شهر Sunset عنوان Sunset Overdrive توسط اینسومنیاک‌گیمز (Insomniac Games)…

Spider-Man عنوان جهان‌بازی است که توسط استودیوی اینسومنیاک‌گیمز در دست ساخت است. اما در این بین سوال اجتناب ناپذیری وجود دارد که همیشه پس از معرفی چنین عناوینی مطرح می‌شود و آن “میزان وسعت نقشه بازی؟” است. سازندگان در صفحه توئیتر خود به این سوال پاسخ داده‌اند.

زمانی که از سازندگان درخواست شد که میزان وسعت نقشه عنوان Spider-Man را با نقشه عنوان Witcher 3 مقایسه کنند، استودیوی اینسومنیاک‌گیمز پاسخ داد که آن‌ها نمی‌توانند چنین کاری را انجام دهند. در مقابل اینسومنیاک‌ مقایسه دیگری را پیش کشید، آن‌ها اعلام نمودند که نقشه عنوان Spider-Man “چندین برابر بزرگ‌تر” از شهر Sunset موجود در ساخته پیشین خود یعنی Sunset Overdrive خواهد بود. و یقینا جالب خواهد بود که شهر نیویورک شبیه‌سازی شده در Spider-Man تا چه میزان به نسخه واقعی شهر نیویورک نزدیک است. اما فعلا باید صبر نمود.

عنوان Spider-Man در حال حاضر غیر از سال ۲۰۱۸ تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما این را می‌دانیم که بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود. چندی پیش نیز آقای شاون لیدن (Shawn Layden) مدیر بخش سرگرمی‌های شرکت سونی اظهار داشتند که این عنوان در نیمه اول سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. 

منبع متن: gamefa