به‌روزرسانی ۱.۶.۰ بازی Assassin’s Creed Odyssey برای کنسول‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن منتشر شده و حجم آن حدود ۴۰۰ مگابایت است؛ اما کارایی آن فراتر از چیزی است که فکر می‌کنید. با نصب آپدیت جدید، امکان تجربه‌ی بازی با وضوح ۴K و ۶۰ فریم در ثانیه روی ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌استیشن ۵ فراهم‌شده است. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که یوبی‌سافت بازی را از نظر گرافیکی ارتقاء نداده و تنها قابلیت‌های مهمی مانند اجرای بازی به‌صورت ۶۰ فریم در ثانیه را اضافه کرده که پیشرفت بزرگی به شمار می‌رود. بازی هم از طریق قابلیت «Backward Compatibility» روی ایکس‌باکس جدید اجرا می‌شود.

بازی assassins creed odyssey

اساسینز کرید اودیسه اولین بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و توانست این مجموعه‌ی پرطرفدار را به جهت تازه‌ای ببرد و با انتشار بسته‌های الحاقی مناسب، رضایت طرفداران عصبانی را کسب کند. نه‌تنها بسته الحاقی Fate of Atlantis مورد حمایت طرفداران قرار گرفت، بلکه بخش خلق داستان شخصی هم بسیار جالب بود و به بازی‌کنان اجازه‌ی ساخت مراحل ویژه و به اشتراک‌گذاری آن با جامعه‌ی بازی‌کنان متعدد را می‌داد. بازنشر بازی با ویژگی‌های گرافیکی جدید برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری و پلی‌استیشن ۵، اتفاق مهمی است که اجازه‌ی تجربه‌ی دنیای زیبای بازی را با کیفیت بهتر می‌دهد.

گروه دیجیتال فاندری با انتشار آپدیت ۱.۶.۰ بازی Assassin’s Creed Odyssey، شروع به بررسی و آزمایش تغییرات گرفت و نتیجه‌ی به‌دست‌آمده، کاملاً مثبت بوده است. به لطف حافظه‌ی اس‌اس‌دی کنسول‌های جدید، اجرای بازی بسیار سریع شده و همچنین امکان تجربه‌ی این اثر جهان باز با رزولوشن ۴K‌ و قابلیت ۶۰ فریم در ثانیه فراهم‌شده که کمتر کامپیوتری از پس اجرای بازی با چنین گرافیکی برمی‌آید. نتیجه‌ی بررسی نشان داده که نرخ فریم بازی، حول‌وحوش ۶۰ فریم باقی می‌ماند و همچنین کنسول ایکس‌باکس سری ایکس هم کارایی بیشتری هنگام اجرای بازی از خود نشان داده است.

  • در Assassin’s Creed Odyssey داستان خود را تعریف کنید

یوبی‌سافت پس از انتشار بازی اساسینز کرید اودیسه، شماره بعدی به نام «والهالا» را راهی بازار کرد که برای اولین بار در تاریخ این مجموعه، دو سال محتوای الحاقی برای آن منتشر شده و این ناشر خوش‌نام فرانسوی، هیچ‌گاه چنین پشتیبانی از بازی‌های مجموعه‌ اساسینز کرید نداشته است. اخیراً شایعاتی از ساخت یک پروژه‌ی مخفی با کد رمز Assassin’s Creed Infinity منتشرشده که حاکی از تبدیل بازی به یک سرویس آنلاین مشابه فورتنایت است که دربردارنده‌ی تمامی نسخه‌های منتشر شده خواهد بود. فعلاً تا معرفی آن بازی، می‌توانید از آپدیت گرافیکی جدید Assassin’s Creed Odyssey لذت ببرید.

منبع:‌ VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته آپدیت گرافیکی اساسینز کرید اودیسه برای PS5 و Xbox Series منتشر شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala