بازی Death Stranding: Director’s Cut که از بعضی از ویژگی‌های سخت‌افزاری کنسول نسل نهمی سونی و همچنین دسته‌ی آن بهره می‌برد، در تاریخ ۲ مهر ۱۴۰۰ (۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱) و با قیمت ۵۰ دلار برای کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه شود. البته افرادی که بازی اصلی را در اختیار دارند، فقط با پرداخت ۱۰ دلار می‌توانند نسخه‌ی خود را ارتقا داده و از ویژگی‌های این نسخه استفاده کنند.

  • تاریخ عرضه‌ی Death Stranding: Director’s Cut مشخص شد

ابزارهای تازه‌ برای حمل و تحویل محموله‌ها

این تریلر تقریباً ۹ دقیقه‌ای به جنبه‌های مختلف و جدید این نسخه می‌پردازد و بازیکنان را با ویژگی‌های آن آشنا می‌سازد. اول از همه‌، این تریلر ابزارها و امکانات جدیدی را که برای تحویل محموله‌های مختلف در اختیار طرفداران قرار گرفته است، شرح و آن‌ها را نشان می‌دهد. این ابزار، رساندن محموله‌ها را آسان‌تر و ایمن‌تر می‌کند. یکی از این ابزار، تثبیت‌کننده‌ی تکامل‌یافته‌ای است که این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید از ارتفاع‌های بلندتری بپرید و بدون لطمه یا با لطمه‌ی بسیار کمی فرود بیایید.

دومین ابزار معرفی‌شده، وسیله‌ی منجنیق‌ شکلی است که با استفاده از آن می‌توانید محموله‌ها را به شکل راحت‌تری به مکان‌های مختلف انتقال دهید. ابزار بعدی، رباتی به نام Buddy Bot است که می‌تواند به شما این امکان را بدهد که محموله‌های بیشتری را حمل کنید. یا اینکه بار خود را سبک‌تر کرده و راحت‌تر حرکت کنید و بعضی از محموله‌های را به این ربات بسپارید.

تأسیسات و سلاح‌های جدید

در زیرزمین تأسیسات جدیدی که در این نسخه وجود دارد، محیطی فراهم شده تا شما بتوانید سلاح‌های مختلفتان را بردارید و مهارت‌های خود را آزمایش دهید یا آن‌ها را بهبود دهید. حتی می‌توانید برای کسب بهترین امتیاز رقابت کنید. همچنین سلاح‌های جدیدی هم به بازی اضافه شده‌اند که هرکدام قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی دارند. نکته‌ی جالب این است که این سلاح‌ها و بخش اکشن در بازی اصلی تمرکز زیادی را به خود اختصاص نداده بودند. اکنون به نظر می‌رسد که کوجیما توجه بیشتری به این بخش انجام داده است تا ضعف‌های احتمالی آن را برطرف کند.

شما در Death Stranding Director’s Cut می‌توانید هر چقدر که دوست دارید، دوباره با غول‌‌آخرهای بازی نبرد کنید. این امر از طریق اتاق شخصی سم پورتر بریجز قابل‌دسترس خواهد بود. پس از مبارزه با این غول‌آخرهای مختلف، امتیازهای شما در رتبه‌بندی‌ آنلاین جدید بازی ثبت خواهد شد و این امکان را می‌دهد که با دیگر بازیکنان برای کسب رتبه‌های بهتر رقابت کنید. علاوه بر این‌ها، کوجیما ۸ موسیقی جدید را هم به بازی اضافه کرده است که می‌توانید در اتاق سم آن‌ها را پخش کنید و با آرامش به آن‌ها گوش دهید.

مأموریت‌های جدید

این یکی جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بخش‌های اضافه‌شده در Death Stranding Director’s Cut است. مأموریت‌های تازه‌ای به بازی اضافه شده است که به نظر می‌رسد محوریتی اکشن و مخفی‌کاری دارد که با فضای بازی اصلی تفاوت‌ نسبتاً زیادی دارد. طراحی مرحله‌ی این مأموریت‌ها و حتی عناصر مختلف آن از جمله فضاسازی و حتی موسیقی‌ها می‌تواند به‌راحتی شما را به یاد بعضی از مأموریت‌های مجموعه بازی متال گیر سالید بیندازد. از همین حالا برای تجربه‌ی گیم‌پلی جذابی با المان‌های  اکشن و مخفی‌کاری و نزدیک به متال گیر سالید از سوی خالق این مجموعه یعنی هیدئو کوجیما هیجان‌زده هستیم.

سرگرمی‌های جدید

با این حال، همه‌ی چیزهای بازی قرار نیست مثل مأموریت‌های اضافه شده فضایی جدی داشته باشند. بعضی چیزها فقط سرگرمی‌های ساده‌ای هستند که برای لذت بردن و تفریح بازیکنان در نظر گرفته‌ شده‌اند. در این نسخه‌ شیب‌راهه‌هایی (رمپ) وجود دارد که می‌توانید با وسایل نقلیه‌ای مثل موتور از روی آن‌ها پرش‌های بلندی انجام دهید و حتی در حالی که به همراه موتور خود در آسمان هستید، حرکت‌هایی نمایشی انجام دهید.

  • فروش Death Stranding روی PS4 و PC از ۵ میلیون نسخه گذشت

قابلیت جدید و بامزه‌ی جدیدی که به Death Stranding Director’s Cut اضافه شده است، یک مینی گیم اتومبیل‌رانی است که شما می‌توانید در مسیرهای مختلف با دیگر بازیکنان که به‌صورت آنلاین در رتبه‌بندی قرار دارند، به رقابت بپردازید.

می‌توانید در ادامه تریلر معرفی پیشرفت‌های گیم‌پلی Death Stranding: Director’s Cut را ببینید:

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته با برخی از پیشرفت‌های Death Stranding: Director’s Cut آشنا شوید اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala