به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، با نزدیک شدن به تاریخ انتشار عنوان Destiny 2، اطلاعات مختلفی از این بازی منتشر می‌شود که برای طرفداران آن بسیار هیجان انگیز هستند. یکی از نگرانی‌های طرفداران Destiny این است که نسخه دوم نسبت به نسخه اول تغییر زیادی نداشته باشد. Bungie به عنوان سازنده این عنوان اعلام کرد که تغییرات خوبی در این نسخه انجام داده، اما بدان معنا نیست که Destiny از ریشه خود فاصله گرفته باشد.

دیوید آلن، مدیر اجرایی تولید Destiny 2، در مصاحبه‌ای با Metro عنوان کرد که Bungie سعی بر این داشته تا نسخه دوم هسته اصلی خود را حفظ کند و تغییرات بزرگی نداشته باشد. او گفت:

"فکر می‌کنم که باید هسته اصلی بازی را حفظ کنیم و تغییرات اساسی صورت نگیرد؛ چرا که در سرنوشت بازی تاثیر گذار هستند و اگر یک عنوان از ریشه‌ها فاصله بگیرد، قطعا نتیجه خوبی حاصل نخواهد شد. اگر دقت کنید، در بازی اکشن ما تیراندازی بخش اساسی دارد. این یک بازی تیراندازی است و ما سعی می‌کنیم و که آن را بهبود ببخشیم و به یک عنوان تیراندازی بهتر تبدیل کنیم. در این بازی شما شخصیت خودتان را می‌سازید، با دیگر بازیکنان روابط اجتماعی دارید و در بخش‌های مختلف بازی به تجربه آن می‌پردازید. مواردی که گفتم برای من مهم هستند. با این تفاسیر، ما نمی‌خواهیم از ریشه بازی دور شویم و اگر این کار را بکنیم، این عنوان دیگر Destiny نخواهد بود."

Destiny 2 در تاریخ 15 شهریور سال جاری برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه می‌گردد. امیدوار هستیم که این حرف به آن معنا نباشد که Destiny 2 نسبت به نسخه اول آن هیچ تغییری نداشته باشد. نظر شما چیست؟ آیا تغییرات بزرگ و اساسی در موفقیت یک بازی نقش دارند و یا به آن ضربه می‌زنند؟ نظر خود را به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame