طبق اعلام رسمی شرکت برادران وارنر و استودیو TT Games، بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga در بهار سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم) عرضه خواهد شد.

lego star wars

این بازی شما را به جهان هر ۹ فیلم جنگ ستارگان خواهد برد و ماجرای منحصربه‌فردی را در این قالب روایت خواهد کرد. برای توسعه‌ی این بازی از موتور بازی‌سازی جدیدی استفاده شده است. بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga ابتدا در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۹ معرفی شد و قرار بود که در اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر شود اما همانند بسیاری از بازی‌های دیگر در این یکی دو سال اخیر، با تأخیر مواجه شده است و اکنون عرضه‌ی آن به اوایل ۲۰۲۲ موکول شده است. از آنجایی که تاکنون بازی با دو تأخیر مواجه شده است که آخرین آن‌ها هم همین در آوریل امسال رخ داد، مشتاق بودیم تا نمایش‌ تازه‌ای را از آن مشاهده کنیم تا پیشرفت‌هایش را به شکل بهتری ببینیم و از تاریخ عرضه‌ی جدید آن آگاه شویم.

در مراسم افتتاحیه‌ی گیمزکام تریلر گیم‌پلی جدیدی از این اثر منتشر شد. این تریلر که ترکیبی از میان‌پرده‌های بازی و گیم‌پلی آن را به ما نشان می‌دهد، پر از شخصیت‌ها و صحنه‌های آشنا مجموعه‌ی آثار جنگ ستارگان است که البته در اینجا طبق انتظاری که از مجموعه بازی‌های لگو داریم، در قالبی کمدی به تصویر کشیده شده است.

در تریلر بازی شاهد صحنه‌های معروفی از بعضی از فیلم‌های این مجموعه‌ی پرطرفدار از جمله‌ «جنگ ستارگان: امپراتوری ضربه می‌زند»، «جنگ ستارگان: تهدید شبح» و دیگر آثار بودیم.

lego star wars

در توضیحات رسمی بازی نوشته شده است: «با LEGO Star Wars: The Skywalker Saga کهکشان در اختیار شماست. تمام ۹ فیلم جنگ ستارگان را در یک بازی ویدیویی کاملاً جدید از سری بازی‌های LEGO تجربه‌ کنید. تجربه‌ای که سرشار از ماجراجویی‌های سرگرم‌کننده و طنزی است که برای غوطه‌وری کامل در جهان جنگ ستارگان به شما آزادی خواهد داد.»

  • تریلر گیم‌پلی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

این می‌تواند هم برای طرفداران مجموعه‌ فیلم‌های جنگ ستارگان و هم برای علاقه‌مندان به آثار لگو بسیار تجربه‌ای خاص و منحصر‌به‌فردی باشد و آن‌ها را بسیار هیجان‌زده کند. به هر حال، کمتر زمانی پیش می‌آید که فردی بتواند در قالب یک بازی‌ ویدیویی لگو به جهان عظیم و غنی هر ۹ فیلم جنگ ستارگان وارد شود.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته تاریخ عرضه‌ی Lego Star Wars: The Skywalker Saga مشخص شد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala