بازی تکامل دنیای ژوراسیک یک اثر استراتژی با هدف مدیریت پارک دایناسورها و با الهام از فیلم دنیای ژوراسیک ساخته‌شده که شماره‌ی دوم مجموعه در نمایشگاه E3 امسال معرفی شد. شرکت فرانتیر دولوپمنت علاوه بر اعلام زمان انتشار بازی، از نسخه‌های مختلف آن‌هم رونمایی کرده است. نسخه‌ی دولوکس بازی تکامل دنیای ژوراسیک ۲ (Jurassic World Evolution 2) با ویژگی‌های جالبی مانند اسکین و پوسته‌های مختلف برای وسایل نقلیه و همچنین پنج نوع گونه جانوری جدید منتشر خواهد شد. این نسخه از بازی ۷۰ دلار قیمت دارد و تجربه‌ی کامل‌تری نسبت به نسخه‌ی استاندارد در اختیار بازی‌کن قرار می‌دهد.

با معرفی زمان انتشار بازی، پیش‌فروش نسخه‌های مختلف هم شروع‌شده و در صورت خرید بازی قبل از انتشار، چندین پوسته‌ی جالب برای وسایل نقلیه و خودروها با الهام از فیلم پارک ژوراسیک سال ۱۹۹۷ دریافت خواهید کرد که در نوع خود، پاداش مناسبی به نظر می‌رسد. اولین شماره از مجموعه موفقیت زیادی به دست آورد و توانست به‌عنوان یک اثر استراتژی مدیریتی خود را بشناساند و به‌مرورزمان، افراد بیشتری را به‌سوی خود بکشاند.

بازی Jurassic World Evolution 2

دومین شماره از این مجموعه‌ی استراتژی و پرطرفدار به نام Jurassic World Evolution 2، ویژگی‌های تازه‌ای مانند یک خط داستانی جدید به همراه حالت‌های تازه دریافت کرده که جان دوباره‌ای به پارک ژوراسیک شما خواهد بخشید. همچنین گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی و تغییر ظاهر پارک اضافه‌شده تا بتوانید کامل‌ترین تجربه‌ی ممکن را دریافت کنید. گرافیک بازی نیز پیشرفت زیادی داشته و شرکت فرانتیر، با تثبیت فرمول برنده و گسترش آن با المان‌های جدید، نوید یک اثر استراتژی بی‌نظیر را داده است.

  • بازی Jurassic World Evolution 2 معرفی شد

بزرگ‌ترین تغییر بازی تکامل دنیای ژوراسیک ۲، افزودن یک بخش داستانی با حضور بازیگران مهم فیلم‌های دنیای ژوراسیک است و باعث شده تا این اثر استراتژی شبیه‌ساز، از قالب یک اثر تکراری و بی‌هدف خارج شود و به‌نوعی بازی‌کن را با هدف مشخصی پای بازی می‌نشاند. درصورتی‌که طرفدار دنیای ژوراسیک هستید، می‌توانید Jurassic World Evolution 2 را روز ۱۸ آبان برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و سری و همچنین کامپیوتر از طریق شبکه‌ی استیم دریافت کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر جدید منتشر شده از Jurassic World Evolution 2 را ببینید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته بازی استراتژی دنیای ژوراسیک ۲ آبان ماه منتشر می‌شود اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala