همان‌گونه که گفته شد، این قسمت جدید یک ریبوت است و این از نام بازی هم مشخص است که پسوند خاصی در آن دیده نمی‌شود. همچنان هسته‌ی اصلی داستان و توجه گیم‌پلی روی یک گروه گنگستری است اما خط داستانی کاملاً با قسمت‌های قبل متفاوت و از نو تعریف شده است. به همین خاطر، شاهد شخصیت‌ها و البته شهر جدیدی در بازی هستیم.

  • شماره‌ی جدید Saints Row برای کنسول‌ها و کامپیوتر معرفی شد

اگرچه در زمان رونمایی از بازی و در تریلر آن اشاره‌ای به بسته‌های الحاقی نشده بود اما اکنون اگر وارد صفحه‌ی بازی در فروشگاه اپیک گیمز استور شوید، نسخه‌ای را با نام Saints Row Gold Edition خواهید دید که دارای چند بسته‌‌ی الحاقی با محتوای اضافی بیشتر خواهد بود. به‌صورت دقیق‌تر، این نسخه به شما دسترسی به سیزن پس بازی را خواهد داد که دارای سه بسته‌ی الحاقی خواهد بود. این بسته‌های الحاقی به‌مرور و پس از عرضه‌ی بازی منتشر خواهند شد. البته در حال حاضر هیچ چیزی از آن‌ها نمی‌دانیم.

بازی Saints Row

در توضیحات این سه‌ بسته‌ی الحاقی اشاره شده است که این محتویات بیشتر مرحله‌های جدید و محتوای تازه‌ و منحصر‌به‌فردی را به گیم‌پلی اضافه خواهد کرد.  ظاهراً هر سه بسته‌ی الحاقی در محیط جهان‌ آزاد شهر  Santo Ileso جریان خواهد داشت.

به غیر از اشاره‌ به این محتوای اضافی در صفحه‌ی رسمی بازی در اپیک گیمز استور، استودیوی Volition هنوز جزئیات بیشتری درباره‌ی این موضوع برای عموم منتشر نکرده است. اینکه قسمت جدید بازی Saints Row بسته‌های الحاقی متفاوتی را دریافت کند، اتفاق عجیبی نیست چراکه این سری همیشه بسته‌های الحاقی زیاد و جالبی داشته است اما موضوع عجیب این است که هنوز نمایش خاصی از گیم‌پلی بازی ندیده‌ایم و اکثر چیزی که از نمایش سینمایی بازی در گیمزکام مشاهده کردیم، از درون انجین ضبط شده بود و فقط تیزر کوتاهی از گیم‌پلی به نمایش درآمد. با این حال، اکنون قبل از اینکه بدانیم این قسمت جدید که به زعم سازندگان تحول‌های زیادی را به خود دیده، چگونه خواهد بود، از وجود سه بسته‌ی الحاقی برای آن آگاه شده‌ایم.

از آنجایی که بازی Saints Row قرار است در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۰ (۲۵ فوریه ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری و کامپیوتر شخصی منتشر شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در ماه‌های آتی اخبار و نمایش‌های بیشتری از این بازی بشنویم تا بلکه بیشتر با سازوکار گیم‌پلی آن آشنا شدیم. همچنین باید منتظر بمانیم تا اطلاعات دقیق‌تری از این سه‌ بسته‌ی الحاقی توسط استودیو Volition اعلام شود.

منبع: GamesRadar

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نوشته قسمت جدید Saints Row حداقل سه بسته‌ی الحاقی خواهد داشت اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala